سردار نقدی: بسیج سبب برقراری ارتباط عاطفی خوب بین دولت‌ومردم است

۳۰م آذر ،

907589_orig.jpg

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وضعیت بد اقتصادی اروپا و آمریکا، قابل برگشت به مسیر درست خود نیست مگر آن‌که از تفکر لیبرال دموکراسی فاصله گرفته و تغییر ایدئولوژیک داشته باشند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سردار محمدرضا نقدی در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت بسیج سازندگی استان زنجان که با حضور فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)، معاونین سیاسی و عمرانی استانداری و مسوولین مربوطه در محل استانداری زنجان برگزار شد گفت: با وجود سه هزار شهید دفاع مقدس از استان زنجان که نشان از عیار بالای حضور و عشق و شور مردم است انتظار می رود این حضور عاشقانه در سازندگی هم متبلور باشد.

وی اظهار کرد: جوانان فعال در بسیج سازندگی فرصت خارج شدن از فضای تئوری، لمس واقعیت‌ها، تجربه زندگی در مناطق محروم، فیوضات معنوی و دعای خیر مردم محروم را برای خود کسب می‌کنند.

وی فعالیت‌های جهادی بسیج را سبب برقراری ارتباط عاطفی خوب بین دولت و مردم دانست و تصریح کرد: چون در این فعالیت‌ها انگیزه مالی وجود ندارد، دولت می‌تواند انجام کارهای پراکنده را با نظارت کمتر و کیفیت بهتر به بسیجیان واگذار کرده تا به کارهای مهمتر کشور بپردازد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تحول کیفی را مهمتر از تحول کمی عنوان کرد و افزود: دشمن تاکنون ما را در عرصه‌های مختلف آزموده و شکست خورده است؛ چراکه ایستادگی ملت، سبب ایجاد مولفه‌های قدرت تازه شده است.

وی ایستادگی در برابر تهدید اقتصادی امروز را سبب ایجاد یک اقتصاد پویا و پیشتاز در سطح دنیا عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه اراده‌ها نباید متزلزل شود؛ چراکه در جنگ اقتصادی حفظ اراده‌ها سخت‌تر است، ولی امکانات ما بیشتر از قبل است.

وی سبب موفقیت در تمامی عرصه‌ها را اطاعت از فرامین رهبری دانست و اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی طبق فرمایش رهبری اقتصاد مقاومتی راه علاج و فرمول موفقیت ما می‌باشد.

نقدی بر اجرای اقتصاد مقاومتی و مولفه‌های عملیاتی نمودن آن تاکید کرد و ادامه داد: وضعیت بد اقتصادی اروپا و آمریکا قابل برگشت به مسیر درست خود نیست؛ مگر آن‌که از تفکر لیبرال دموکراسی فاصله گرفته و تغییر ایدئولوژیک داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.