سردار وحیدی: فناوری پهپاد اخرین تکنولوژی ایران نمی باش

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسلما فناوری پهپادی که اخیرا نیروی مقاومت لبنان بر فراز رژیم اشغالگر قدس iبه پرواز درآورد و چشمان دشمنان را خیره نمود، آخرین فناوری ایران نبود.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ، سردار وحیدی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح نمود: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر هواپیماهای بدون سرنشینی را با فناوری بسیار پیشرفته تر از پهپادی در اختیار دارد که اخیرا از سوی حزب الله بر آسمان اسرائیل iبه پرواز درآمد.
وی خاطر نشان نمود: قدرت نمایی حزب الله با پرواز هواپیمای بدون سرنشین بر فراز آسمان اسرائیل هیمنه و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و ضربه محکمی را iبه آنان وارد نمود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: رژیم صهیونیستی بر روی سیستم پدافند هوایی و گنبد آهنی اش بسیار تبلیغات نموده بود اما این پهپاد آنان را رسوا نمود و آبروی شان را برد چون آنها با انجام عملیات روانی بر روی قدرت نظامی شان iبه کشورهای مختلف تجاوز می نمایند و وقتی که این از داخل متلاشی شود قدرتشان کاملا iبه لحاظ روانی شکسته خواهد شد.
شایان ذکر است این پهباد که iبه نام ایوب ماندگار شد توانست از سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» که در سرتاسر مرز نوار غزه مستقر شده بدون شناسایی عبور کند و ضمن پرواز بر فراز مهمترین پایگاه‌های نظامی و هسته ای اسرائیل عملیات شناسایی خود را انجام دهد.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.