سرزمین من مقابل دوربین رفت

فیلم تلویزیونی سرزمین من به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد خیری مطلق همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مقابل دوربین رفت.

حامد خیری مطلق کارگردان این پروژه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این تله فیلم بازیگرانی چون حسین فرضی، سمانه پاکدل، بیتا کریم خانی، جمال ذوالقدر و خسرو پایاب به ایفای نقش می‌پردازند.
وی که خود نویسندگی این فیلم تلویزیونی را برعهده دارد اظهار داشت: تله فیلم سرزمین من داستان سربازهایی از یک روستای مرزی را روایت می کند که با شروع جنگ عازم جبهه می شوند و حمید تنها جوانی از این روستا که از رفتن به جبهه امتناع می کند و در این راستا با  اتفاقاتی روبرو شده که مسائلی برایش رقم می خورد.
خیری مطلق که فیلم هایی چون دادستان داستان بی پایان، هاوار و خان ننه را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده افزود: تصویربرداری این فیلم ۹۰ دقیقه ای در روستاهای اطراف ارومیه و خوی توسط  دوربین علیرضا هارویان به ثبت رسیده و مهدی حیدری به عنوان مدیر صدابرداری، شهرام ولی پور طراحی گریم، مرضیه سرخوش منشی صحنه، بهنام رضا زاده طراحی صحنه و لباس این پروژه تلویزیونی هستند.
وی خاطرنشان کرد: فیلم تلویزیونی سرزمین من همزمان با ‌آغاز هفته دفاع مقدس با موضوع ایثار و شهادت مقابل دوربین قرار گرفت./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.