سرقت عکس‌های شخصی دختر جوان در کمتر از ۳ دقیقه!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ایسنا

23-236.jpg

رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی از دستگیری یک تبهکار اینترنتی به اتهام سوء استفاده از عکس‌های خصوصی خبر داد.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ عرفانی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی با مراجعه به پلیس فتای از یک تبهکار اینترنتی به اتهام سوءاستفاده از عکس‌های خصوصی خود شکایت نمود و به ماموران گفت که گوشی تلفن‌همراه خود را به مدت سه دقیقه در اختیار متصدی موبایل فروشی برای ویروس کشی قرار داده و فکر نمی‌کرده که در این مدت کوتاه، وی بتواند عکس و فیلم‌هایش را سرقت کند.

وی افزود: ماموران پلیس فتا استان تحقیقات خود را در این رابطه آغاز نمودند و پس از تایید ادعاهای شاکی با ردیابی‌های ویژه، تبهکار اینترنتی را شناسایی و دستگیر نمودند.

وی افزود: پسر جوان ابتدا منکر هر جرمی شد، اما در ادامه زبان به اعتراف گشود و گفت بدون این‌که شناختی از شاکی داشته باشد اقدام به انجام این کار نموده است.

رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: متهم در اعترافاتش اقرار نمود که در ازای گرفت مبلغ ۱۵۰ هزار تومان از شاکی قصد پاک نمودن عکس‌های وی را داشته است.

وی اظهار نمود: متهم پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به دادسرا انتقال داده شد.

عرفانی به شهروندان اخطار داد که سعی نمایند عکس فیلم و فیلم‌های خصوصی را روی حافظه موبایل و غیره نگهداری نکنند و اگرتلفن همراه آنها عیب فنی پیدا نمود حتما رم آن را جدا نموده و به تعمیرگاه مجاز و قابل اعتماد برای تعمیر مراجعه نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.