سرقت ناکام مسلحانه از بانک صادرات/ نجات گروگان از چنگال سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین چناریان فرمانده انتظامی استان کرمان با اعلام این خبر گفت: افزود: ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز گذشته از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰اطلاع پیدا کردیم ۲ نفر سارق مسلح به بانک صادرات شعبه بروات وارد شده و ضمن سرقت وجوهات موجود بانک در حال فرار از محل هستند.

وی بیان کرد: پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله مراتب به طور ضربتی به گشتی ها اعلام و فرمانده انتظامی شهرستان بم به همراه نیروهایش در کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر و با محاصره بانک از فرار سارقان مسلح جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: سارقان مسلح به همراه یک کیسه حاوی وجوهات مسروقه برای فراراز صحنه سرقت، ضمن تیر اندازی به سمت ماموران ، ابتدا با موتور سیکلت قصد فرار داشتند سپس پس از رها کردن آن و با تهدید اسلحه و گروگان گرفتن راننده یکدستگاه خودروی پراید تلاش کردند تا از صحنه درگیری خارج شوند.

وی خاطر نشان کرد: در این درگیری مسلحانه یکی از سارقان مسلح پس از اینکه مورد هدف گلوله ماموران پلیس قرار گرفت‏، از ناحیه ران و ساق پای چپ مجروح شد.بلافاصله متهم دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات کشف شد.

مقام ارشد انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در این عملیات سارق مسلح دیگر نیز در داخل سواری پراید دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری کشف و ۲۸ میلیون تومان پول سرقت شده از بانک ، داخل پراید بدست آمد.

وی تصریح کرد: در این عملیات پلیسی ماموران انتظامی موفق شدند راننده پراید را که که توسط سارقان گروگان گرفته شده بود بدون هیچ آسیبی نجات دهند.

سردار چناریان در پایان خاطر نشان کرد: سارقان در پایان ساعت کاری و با توجه به خلوت بودن بانک قصد سرقت از بانک را داشتند که با همکاری به موقع شهروندان و حضور پلیس در صحنه، در این اقدام مسلحانه ناکام ماندند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.