سرقت نوینی برای ربودن زیورآلات خانم های پایتخت / سرکرده با همدستانش دستگیر شد

۰۵م آذر ،

رئیس پلیس پایگاه نهم آگاهی تهران از دستگیری باندی خبر داد که به شیوه نوینی اقدام به سرقت زیورآلات خانم ها می کردند.

 
سرهنگ مرتضی رستمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به انهدام این باند در تشریح خبر فوق گفت: مورخه ۴/۱۲/۹۰ خانمی با مراجعه به کلانتری ۱۷۷خاور شهر در خصوص سرقت طلاهای خود اعم از یک زنجیر و پلاک در محدوده شهر ری پل سیمان- اشرف آباد- خیابان رستگار، توسط سرنشینان یک دستگاه پراید خبر داد.
 
وی افزود: در ادامه شاکی اظهار داشت که خودرو پراید به آن نزدیک شده و یک بسته پلاستیکی پر از لباس را درآورده و به دنبال شخصی به نام بی بی خانم می گشت که وقتی او از ناآشنایی بی بی خانم یاد کرده فرد داخل پراید اصرار بر گرفتن بسته توسط آن و دادنش به مردمان نیازمند شده.
 
رستمی در ادامه اظهارات شاکی بیان کرد: فرد شاکی نیز پس از قبول بسته او را مطالبه می کند ناگهان فرد قبل از دادنش از زیبایی زنجیر که برگردن شاکی بوده می گوید و تقاضا می کند که آن را ببیند زیرا که مثل همان را می خواسته برای همسرش خریداری کند. زن هم برای اینکه هیچ شکی به او نکرده بود، زنجیر را در آورده و به دست او می دهد.
 
این مقام مسئول انتظامی افزود: مرد داخل خودرو با دیدن زنجیر او را بر روی پلاستیک لباس ها گذاشته و به شاکی تقدیم می کند. که پس از متواری شدن خودرو از محل شاکی هرچه می گردد در لابلای لباس ها زنجیرش پیدا نمی کند زیرا کف پلاستیک پاره بوده و زنجیر در داخل ماشین افتاده است.
 
رستمی با اشاره به سرقت های مشابه در سطح شهر گفت: شناسایی و دستگیری این باند در دستورالعمل اول پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که با بررسی های صورت گرفته و اقدامات حضوری پلیسی که عمدتا این سرقت ها در جنوب شهر و در شهر ری صورت می گرفته اشخاص این باند شناسایی شدند.
 
وی در خاتمه در رابطه با دستگیری سرکرده و دیگر اعضای این باند گفت: نهایتا طی یک عملیات و یک اقدام ضربتی توانستند این اشخاص را در مخفیگاه خود که در حدود ۱۰نفر به سرکردگی مسعود که ابداع کننده این شیوه سرقت بوده است دستگیر کنند که با انتقال آنان به پلیس آگاهی و در بازجویی صورت گرفته به ده ها مورد دیگر اعتراف کردند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.