سرمایه‌گذاران باید احساس حمایت کنند‌

مشکل اشتغال برطرف شود

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید فعالیتی صورت گیرد که اشخاص سرمایه‌گذار احساس حمایت کنند که این بحث در زمینه صنعت بیش از قبل نیاز است و در این زمینه باید نظارت‌های لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی لاریجانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل بازرسی استان قم اظهار کرد: باید زمینه‌های امنیت در سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی رونق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: باید فعالیتی صورت گیرد که اشخاص سرمایه‌گذار احساس حمایت کنند که این بحث در زمینه صنعت بیش از قبل نیاز است و در این زمینه باید نظارت‌های لازم انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: باید در زمینه سرمایه‌گذاری برای افزایش اشتغال عموم مردم اقدامات اساسی صورت گیرد تا مشکل اشتغال برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: به شورای شهر ابلاغ شده که حلقه‌های پیرامون حرم حضرت معصومه (س) باید معنادار باشد و شورای شهر نیز این موضوع را قبول دارد ولی باید بررسی شود تا چه اندازه اجرا شده است.

لاریجانی عنوان داشت: باید به بحث بافت فرسوده نظارت جدی صورت گیرد و بخش سرمایه‌گذاری به این حوزه توجه کند.

وی با بیان اینکه کشاورزی در اشتغال ضروری است گفت: باید منابع آبی دقیق‌تر توزیع شود و از روش آبیاری پرفشار استفاده کنیم تا آب هدر نرود و در این زمینه به سبب کم‌آبی پیشنهاد استفاده از آبیاری پرفشار ابلاغ شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ایجاد حلقه فضای سبز در استان قم گفت: باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای ایجاد حلقه فضای سبز صورت گیرد، به ویژه از سمت غرب که احتمال وزش باد از این سمت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد که لکه‌های فضای سبز موجود در شهر تغییر کند و باید زمینه رشد آنها را فراهم کنیم.

لاریجانی با بیان اینکه کمبود فضای سبز یکی از معضلات استان قم است، گفت: اگر حلقه فضای سبز در شهر قم تشکیل نشود در آینده با مشکل مواجه می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: کارهای مقدماتی راه آهن اصفهان، ‌قم و تهران ۶۰ تا ۷۰ درصد صورت گرفته است.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.