سرمایه‌گذاری در بورس ترفند گول زدن زن همسایه بود

۲۳ آبان ،

مرد همسایه برای این ‌که بدهی ۶۵ میلیون تومانی‌ خود را به زن همسایه نپردازد، او را در انباری محل سکونتشان در شمال غرب تهران، زندانی کرد و با زدن چکش به سر وی، قصد قتل او را داشت.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، چند روز پیش زنی جوان با حضور در شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای ناحیه ۲ تهران، علیه مرد همسایه‌اش به اتهام سوءقصد شکایت کرد.

شاکی به بازپرس پرونده گفت: چندی پیش در گفت‌وگو با ساکنان مجتمع محل زندگی‌مان در شمال غرب تهران متوجه شدم یکی از همسایه‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری در بورس همراه یکی از دوستانش فعالیت می‌کند و علاوه بر آن چند باری هم همسایه‌ها پول خود را برای سرمایه‌گذاری در اختیار وی قرار داده و سود خوبی نصیبشان شده است.

شاکی اضافه کرد: چندی پیش پس از چند مرتبه ملاقات و گفت‌وگو با مرد همسایه، تصمیم به سرمایه‌گذاری در بورس گرفتم. بنابراین بی‌آن که موضوع را به شوهرم اطلاع دهم، ۶۵ میلیون تومان پول را تحویل مرد همسایه دادم و قرار شد هر ماه مبلغی را به عنوان سود به من پرداخت کند.

وی یادآور شد: او دو ماه به من سود پرداخت کرد و من اعتمادم به وی بیشتر شد؛ اما مدتی بعد از طریق یکی از آشنایان متوجه شدم، مرد همسایه‌مان ورشکسته شده و اشخاص متعددی از وی پول طلب دارند لذا تصمیم گرفتم پولم را از او پس بگیرم.

تهدید به مرگ از سوی مرد بدهکار

شاکی گفت: در تماس تلفنی و چند مرتبه ملاقات حضوری با مرد همسایه پولم را طلب کردم که وی ضمن خودداری از پس دادن آن، مرا تهدید به مرگ کرد.

شاکی با اشاره به سوءقصد از سوی مرد همسایه گفت: پس از تماس‌های دوباره با مرد همسایه، او به من قول داد، پولم را پس دهد. روز اتفاق در بانک بودم که با تلفن همراهم تماس گرفت و خواست برای تحویل گرفتن ۶۵ میلیون تومان پولی که به او داده بودم، به مجتمع بازگردم.

سوءقصد به جان زن همسایه

وی اضافه کرد: در بازگشت به خانه، مرد همسایه ادعا کرد پول را در خودرویش جاگذاشته است. بنابراین از من خواست به پارکینگ بروم تا در آنجا پول را تحویلم دهد. در این محل او به من حمله‌ور شد و مرا به داخل انباری انداخت. وحشت کرده و با داد و فریاد خواستم رهایم کند.

شاکی یادآور شد: مرد همسایه پس از آن که کتکم زد، مرا در انباری حبس کرد. دقایقی بعد در آنجا را باز کرد، همین که خواستم فرار کنم، از کیسه‌ای که در دست داشت، چکشی را بیرون آورد و محکم به سرم زد که زخمی شدم و در کف انباری افتادم و چند روز بعد در بیمارستان به هوش آمدم.

وی اضافه کرد: وقتی به هوش آمدم متوجه شدم مرد همسایه پس از حمله به من، مرا در انباری زندانی کرده و می‌گریزد تا این‌ که شوهرم هنگام بازگشت به خانه وقتی برای آوردن وسیله‌ای از انباری می‌آید، متوجه من شده و با انتقال به بیمارستان سبب نجاتم می‌شود. چند هفته‌ای در بیمارستان بستری بودم.

در پی این شکایت، پرونده در اختیار کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و جستجو برای دستگیری متهم فراری آغاز شد. ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی عازم خانه متهم شدند و در تحقیق از خانواده‌اش متوجه شدند وی به طرز مرموزی ناپدید شده و از او بی‌اطلاع می باشند.

بنا بر این گزارش تفسیری، جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری این متهم فراری آغاز شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.