سرمایه گذاران پنج کشور جهان متقاضی فعالیت در استان مرکزی شدند

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی، ˈحسن میرزاخانیˈ درنشست مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان افزود: مجوز فعالیت این سرمایه گذاران از کشورهای هندوستان، افغانستان، ترکیه، چین و ایرانی مقیم کانادا در مرحله صدور قرار دارد.

وی اظهار کرد: با فعالیت این سرمایه گذاران پیش بینی می شود که رشد دو هزار درصدی سرمایه جذب شده سال گذشته در سال جاری روند تصاعدی به خود بگیرد.

وی ادامه داد: استان مرکزی رتبه یازدهم جذب سرمایه‌گذاری خارجی را در سال گذشته به خود اختصاص داد که با حذف استان های نفت خیز از این رتبه‌بندی به جایگاه ششم ارتقاء می یابد.

میرزاخانی، با تاکید بر وجود استعدادهای مطلوب استان مرکزی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی افزود: به زودی نتایج مطالعه فرصت‌های سرمایه‌گذاری این استان با استفاده از ابزارهای تبلیغی، همایش‌ها و نمایشگاه‌های تخصصی در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی قرار می گیرد.

اقدامات صورت گرفته دستگاه ها در زمینه طرح های سرمایه‌گذاری، پیگیری رفع مشکلات و موانع پیش روی آنها در هفتمین نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان مرکزی تشریح شد.ک/۱

۸۱۵۰/۵۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.