“سرما” کشور را در بر گرفت/”دمای تهران” به ۲۳ درجه رسید

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سامانه هوای سرد بارشی روی سواحل دریای خزر تا اواخر وقت امروز در این منطقه استقرار دارد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “چهار شنبه ۱۷مهرماه ۹۲” اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، سامانه هوای سرد بارشی روی سواحل دریای خزر تا اواخر وقت امروز در این منطقه استقرار دارد لذا در این مدت در سواحل دریای خزر ، استان اردبیل و با شدت کمتر برای استان های آذربایجان شرقی و غربی و شمال شرق کشور بارش باران، وزش باد و گاهی رعدو برق پیش بینی می شود.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، امروز شدت بارش ها در استان های گیلان، غرب مازندران و شرق اردبیل است و در مناطق مرتفع شمال غرب و ارتفاعات غربی و مرکزی البرز بارش برف دور از انتظار نیست.

لازم به ذکر است، از امروز تا ظهر پنجشنبه ، با افزایش سرعت وزش باد در شرق کشور، در استان خراسان رضوی، جنوب استان سمنان ، شرق استان تهران و شمال استان اصفهان و طی روزهای پنجشنبه و جمعه در استان های خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان گردوخاک سبب کاهش کیفیت هوامی شود.

شایان ذکر است، طی این مدت درمناطق  غربی استان های ایلام و خوزستان  نیز بادو گردوخاک دور از انتظار نیست.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف، همراه با بادو گردو خاک در ارتفاعات افزایش ابر پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود به ۲۳ درجه و درکمترین حالت به ۹ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.