سرمربی‌الغرافه: سپاهان با بد اقبالی حذف شد

۱۰اردیبهشت،

  حبیب صادق پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل سپاهان در نششست خبری اظهار داشت: ‌به سپاهان تبریک می‌گویم آنها نمایش زیبایی را ارائه کردند و کار دفاعی ما سخت بود، می‌خواستیم در ضدحملات گل بزنیم که بازیکنان ما مرتب توپ را از دست می‌دادند و دفاع‌مان ضعیف کار کرد.

به گزارش فارس، وی افزود: با این حال به آنچه در این بازی افتخار می‌کنم، حضور بازیکنان جوان و کم‌تجربه است. حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای آنها تجربه غنی بود آنها مردانه جنگیدند هرچند ما باختیم اما تجربه خوبی به دست آوردیم. این بازی تشریفاتی بود و اما از امشب به فکر بازی‌های آینده در لیگ قطر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم، ۴ روز دیگر در لیگ قطر یک بازی مهم داریم.

وی در مورد اینکه روز اول تصور می‌کرد سپاهان از این گروه حذف شود، گفت: وقتی در این گروه قرار گرفتیم فکر می‌کردیم سپاهان صدرنشین شود با این حال شانس در این گروه دخیل بود و سپاهان با بدشناسی حذف شد. باخت سپاهان به الاهلی در اصفهان زمینه‌ساز سقوط آنها بود، وقتی می‌بینیم با یک امتیاز اختلاف صعود کرده‌ایم می‌فهمیم که برد سپاهان در دوحه چه کمکی به ما کرده است و ما هم خوش‌شانس بودیم که صعود کردیم و سپاهان بد آورد.

وی در مورد میزبانی سپاهان گفت: میزبانی عالی بود و باشگاه سپاهان از فرودگاه تا هتل همه چیز را برای ما مهیا کرد، در بازگشت نامه تشکر‌آمیزی برای باشگاه سپاهان می‌نویسیم، ضمن اینکه بار دیگر می‌خواهم تأکید کنم جوانانی که در بازی امروز مقابل سپاهان به میدان رفتند، آب‌دیده شدند و این مسئله برای من راضی‌کننده بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.