سرمربی هوفنهایم در آستانه اخراج است

۱۰م آذر ،

  تیم هوفنهایم پس از شکست چهار بر دو مقابل نورمبرگ در دیداری که چهارشنبه شب در چارچوب بوندس لیگا برگزار شد، در زمره سه تیم قعر جدولی بوندس لیگا قرار گرفته است.

با توجه به سی و دو گلی که هوفنهایم این فصل دریافت کرده است – که بدترین رکورد خط دفاعی این تیم در بوندس لیگا تاکنون است – موقعیت مارکوس بابل، سرمربی تیم به شدت به خطر افتاده است. وی ماه فوریه هدایت هوفنهایم را بر عهده گرفت.

آندریاس مولر، مدیر باشگاه هوفنهایم تا یکشنبه شب که این تیم به مصاف وردربرمن می رود، به بابل فرصت داده است نتایج دیدار تیم را بهبود بخشد.

وی گفت : « مارکوس یکشنبه شب در صندلی مربی تیم خواهد نشست.این مسئله ای فردی نیست. ما در وضعیت خطرناکی هستیم و باید با همکاری یکدیگر هر چه در توان داریم برای خلاصی از این وضعیت انجام دهیم.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، بابل از اینکه دستورالعملهای فنی اش در دیدار مقابل نورمبرگ اجرا نشد، بسیار خشمگین شد و پس از شکست مقابل این تیم از بازیکنانش به شدت انتقاد کرد.

وی گفت :« من همواره از اعضای تیم حمایت کرده ام، اما ما اکنون به جایی رسیده ایم که بازیکنان کارهای ساده و اساسی در فوتبال را که باید صد در صد درست انجام دهند، در حد بیست درصد هم انجام نمی دهند. این چیزی نیست که به من مربوط باشد. این مسئله به کل تیم مربوط است. آنها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند،‌ در غیر اینصورت فصل بسیار بسیار سختی خواهیم داشت. »

مدافع سابق لیورپول و بایرن مونیخ افزود: « هر کاری که بتوانم برای خارج کردن تیم از این وضعیت دشوار انجام خواهم داد. شکی در این نیست.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.