سرمربیان و کاپیتان‌های والیبال ایران و روسیه چه گفتند؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – پایگاه اینترنتی فدراسیون والیبال نوشت:

سعید معروف (کاپیتان ایران): ما در برابر یکی از بهترین تیم های جهان بازی کردیم. تیمی که قدرتمند است و والیبال را خوب بازی می کند. دو ست اول بازی بسیار نزدیک بود ولی در ست سوم مل نتوانستیم انگیزه دو ست قبل را حفظ کنیم. ما باید یاد بگیریم که چطور از توپ های برگشتی استفاده کنیم.
سرگئی ماکاروف (کاپیتان روسیه): ما امروز توانستیم خوب بازی کنیم. به نظر من عامل برد ما در بازی برابر ایران سرویس های خوبی بود که بازیکنان مان به زمین حریف زدند.
آندری ورونکوف (سرمربی روسیه): ما می دانستیم که ایران تیمی است که در دفاع و توپگیری خوب کار می کند و بازیکنانش هم والیبال را سطح بالا بازی می کنند. بنابر این باید با تمرکز کامل بازی می کردیم تا برنده باشیم. همان اتفاقی که در بازی اول برابر ایتالیا برای ما نیفتاد. در مقابل ایران دو ست اول می توانست نتیجه برعکس باشد ولی به سبب همان تمرکز ما توانستیم ببریم.
خولیو ولاسکو (سرمربی ایران): همانطور که در کنفرانس خبری دیروز هم گفتم ما برای برد مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می کنیم. جام قهرمانان قاره ها بهترین فرصت برای ماست که در مقابل بهترین های جهان چیزهای تازه یاد بگیریم و توان و قدرت خود را افزایش بدهیم. بازیکنان ما هنوز استقامت ذهنی برای ادامه بازی با قدرت های والیبال را به طور کامل به دست نیاورده اند ولی نسبت به قبل بسیار پیشرفت کرده اند. امروز دفاع ما تحت تاثیر فیزیک منحصر به فرد روس ها بیشتر منتظر اسپک های قدرتمند آنها بود. در حالیکه بازیکنان روسیه هم با تکنیک می باشند. هم با هوش. می دانند که چطور از توپ بهترین استفاده را ببرند.
امروز من از مجتبی میرزاجانپور به عنوان بازیکن اصلی استفاده کردم. چون در برابر ایتالیا بسیار خوب بازی کرد. او آینده خوبی دارد و من این شانس را به او دادم که در برابر روسیه هم به میدان برود و تجربۀ بازی در این سطح والیبال را کسب کند.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.