سرمربی استقلال هم علیه صدا و سیما شد: ضرغامی گفت تا می‌توانید به قلعه‌نویی حمله کنید

۳۰ آبان ،

سه شنبه, ۳۰ آبان ساعت ۰۰:۱۱ مصطفی رضائی

به یاد دارم روزی که من را از تیم ملی کنار گذاشتند همین آقای ضرغامی به همه‌ی گروه‌های ورزشی‌اش نامه داد که تا می‌توانید به امیر قلعه‌نویی حمله کنید.

به گزارش تفسیری کافه سینما ،سر مربی تیم فوتبال استقلال تهران در اظهار نظر اخیر خود با یادآوری عملکرد رسانه ملی در وقت سرمربی‌گری وی در تیم ملی فوتبال، به انتقاد از سید عزت الله ضرغامی پرداخت.

امیر قلعه‌نویی درباره‌ی رییس سازمان صداوسیما گفته است: به یاد دارم روزی که من را از تیم ملی کنار گذاشتند همین آقای ضرغامی به همه‌ی گروه‌های ورزشی‌اش نامه داد که تا می‌توانید به امیر قلعه‌نویی حمله کنید. آقایان در تابلو نوشته بودند و در کنداکتور خود قرار داده بودند که به هر نحوی به امیر قلعه‌نویی حمله کنند.

به گزارش تفسیری ایسنا،سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری بعد از بُرد مقابل سپاهان، این مطالب را بیان کرده و ادامه داده است: چرا باید افرادی مثل مصطفوی و دادگان خانه‌نشین شوند و افرادی که معلوم نیست از کجا آمده‌اند و به دنبال کسب قدرت می باشند، در جایگاه هیات مدیره و مدیریت‌ عامل باشگاه‌ها قرار گیرند؛ ۹۸ درصد بها این فوتبال را دولت می‌دهد اگر این پول را به اهل فنش بسپارند مطمئن باشید که وضعیت فوتبال از این حالت خارج می‌شود. اگر در همین تیم سپاهان هر کسی به غیر از آقای رحیمی که از جنس فوتبال است و پوست و گوشتش از فوتبال مدیریت می‌کرد، وضعیت سپاهان تاکنون از هم گسسته بود.

Tags:

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.