سرمربی تراکتورسازی: شکست تیم ما هدیه طلایی به ذوب آهن بود

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘آنتونیو خوزه کونسیسائو اولی ویرا ‘ جمعه شب پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران افزود:قبل از بازی می دانستیم که موقعیت ذوب آهن در جدول رده بندی خوب نیست اما به بازیکنانم گوشزد کردم که نباید فریب جایگاه این را در جدول را بخورند.

وی افزود: به آنها تاکید کردم به هیچ عنوان جدول و نتایج ذوب آهن برای بازی با این تیم را ملاک قرار ندهند.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه ذوب آهن تاریخ خوبی دارد، تصریح کرد: این تیم در لیگ قهرمانان آسیا از سابقه درخشانی برخوردار است.

وی گفت: بازیکنانم را برای یک دیدار سخت آماده کرده بودم اما چیزی که اتفاق افتاد حق ما بود زیرا تیم ما اصول تمرکز، رفتار، شخصیت و سازماندهی را رعایت نکرد.

ویرا درپاسخ به این پرسش که این شکست می تواند تراکتورسازی را متزلزل کند، خاطرنشان کرد: من فلسفه ای که در فوتبال دارم این است که در هرتیمی می روم سعی می کنم روز به روز بهتر از گذشته شود و اکنون نیز در تراکتورسازی هم اینگونه عمل خواهم کرد.

وی اظهارداشت: من همیشه برای پیروزی تلاش می کنم و تا آخرین لحظه ای هم که در تراکتورسازی باشم سعی می کنم این تیم را به موفقیت برسانم.

وی در مورد تعویض های تیمش هم گفت: شما خبرنگاران بازنده نیستید زیرا تصمیم گیرنده نیستید و کسی که در فوتبال بازنده است، مربی می باشد.

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ تراکتورسازی تبریز را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شکست دهد.

پ/۷۱۳۲/۱۰۱۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۹۸۷۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.