سرمربی تیم الزهرا: تیم قوی داریم اما حامی مالی خیر!

۰۷م اسفند ،

برگزاری رقابت های لیگ سبک های آزاد کاراته بانوان؛

سرمربی تیم الزهرا گفت: تیم ما نائب قهرمان لیگ سبک های آزاد شد ولی این تیم قوی و بدون پشتوانه و حامی مالی است.

مرضیه آب باریکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: ترکیب تیم ما به گونه ایی بود که هم بازیکن قوی را داشتیم و هم بازیکن متوسط، این به سبب توازن تیم بود باید به یک عده ایی که در حد عالی نبودند فرصت می دادیم تا آنها نیز میدان لیگ را تجربه کنند و آزموده شوند که همین طور هم شد و من به نوبه خودم  از این ترکیب بندی تیم بسیار راضی ام، چراکه بچه ها در هر دو بخش کاتا و کومیته خوب و آماده ظاهر شدند.
 

نائب قهرمان لیگ سبک های آزاد کاراته  بانوان در ادامه افزود:  در اولین لیگ برگزار شده تیم های خوب و حریفان قدرتمندی  را شاهد بودیم،  مربیان  و داوران  ورزشکاران  با یکدیگر  هماهنگ بودند،  اما این ها همه نکات مثبت لیگ است و واقعیت چیز دیگری است.
 

وی تصریح کرد: تیم های خوب حامی مالی ندارند مشکل اصلی ما به عنوان یک تیم مدعی این  است که اسپانسر یا همان حامی  نداریم نه فقط ما بلکه تعداد بسیاری از تیم های حاضر در لیگ از این قاعده  مثتثنی نیستند.

آب باریکی اظهار داشت: تیم، با دست خالی  و بدون هیچ پشتوانه ایی توانست با اختلاف کمی از صدر نشینی  نائب قهرمانی  شود ما برای بقا در لیگ آینده نیاز به حامی مالی  داریم که امیدوارم فدراسیون کاراته برای تیم هایی همچون ما که دچار این معضل می باشند  چاره اندیشی  کند تا ما بتوانیم نیروهای قدرتمند تیم را نگه داریم   در غیر این صورت ممکن است لیگ آینده ، وضعیت خوب تیم های امسال را  نداشته باشد.

 سرمربی تیم کاراته الزهرا خاطرنشان کرد: تیم قدرتمند مسجد سلیمان حامی مالی چون قدرتمندی  دارد و بدیهی است که شرایط حضور این تیم به قولی ثروتمند در لیگ با بقیه تیم ها متفاوت است آرامش خاطر بازیکن حرف اول را دریک رقابت می زند ما نیز تصمیم داریم با به همراه داشتن یک اسپانسر خوب آرامش خاطر را به بازیکنانمان هدیه کنیم.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.