سرمربی تیم شاهین بوشهر: هنوز هم برای بقا در لیگ برتر امیدواریم

به گزارش ایرنا، کامیاب عصر پنجشنبه در یک کنفرانس خبری اظهار داشت: ممکن است در دیدارهای آینده رقبای ما امتیاز از دست دهند و اینطور نیست که آنها به طور حتم در دیدارهای آینده پیروز می شوند.

وی دیدار انجام شده با تیم سپاهان را بسیار سخت توصیف و تصریح کرد: سپاهان برای استحکام صدرنشینی و تیم ما برای کسب امتیاز برای بقا در لیگ برتر رقابت می کردند و همین عامل موجب شده بود تا حساسیت این دیدار افزایش یابد.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر افزود: پیش از این دیدار تیم سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به همین دلیل عمق خط دفاعی خود را مستحکم کردیم تا مهاجمان این تیم نتوانند از این منطقه به ما ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه ‘برای رسیدن به گل بر روی ضد حمله ها برنامه ریزی کرده بودیم’، گفت: در نیمه اول هیچ موقعیتی را به سپاهان ندادیم و در مقابل چند موقعیت گل به دست آوردیم که با خوش شانسی سپاهان این موقعیت ها به گل تبدیل نشد.

کامیاب با بیان اینکه ‘در نیمه دوم نیز عملکرد خوبی داشتیم’ افزود: متاسفانه مصدومیت

‘وحید طالب لو’ دروازه بان تیم ما موجب شد تا از این ناحیه ضربه بخوریم و نتیجه بازی را در دقایق وقت های تلف شده واگذار کنیم.

وی از بازیکنانش ابراز رضایت کرد و گفت: آنها برای پیروزی در این دیدار تلاش خود را انجام دادند و از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره حضور ‘ایرانجوان بوشهر’ در مرحله پلی آف لیگ دسته اول باشگاه های کشور و اینکه آیا فوتبال بوشهر ظرفیت دو تیم لیگ برتری را دارد یا خیر ؟ پاسخ داد: فوتبال بوشهر از سابقه زیادی برخوردار است و به اعتقاد من این استان ظرفیت داشتن دو تیم در لیگ برتر باشگاه های کشور را دارد.

وی با اشاره به تصویب قانون اختصاص یک درصد از درآمد نهادها و شرکت های دولتی به ورزش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصویب این قانون می تواند به تیم های شهرستانی از جمله تیم های بوشهری برای فعالیت در لیگ برتر کمک کند.

تیم فوتبال شاهین بوشهر عصر پنجشنبه در هفته سی و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان مغلوب تیم فولاد مبارکه سپاهان شد.

۷۱۳۲**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۳۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.