سرمربی تیم فوتبال گهر دورود:بازی با استقلال جدال داراها و ندارهاست

۳۰م آذر ،

n00232288-b.jpg

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود از بازی تیمش با تیم فوتبال استقلال تهران به عنوان جدال «داراها و ندارها» یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، محمد مایلی‌کهن در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مدتی که در فوتبال بوده‌ام همیشه سعی کرده‌ام مبارزه شرافتمندانه باشد و فردا هم همین‌طور خواهد بود. به عنوان نماینده‌ی باشگاه گهر به اعضای تیم استقلال خوش‌آمد می‌گویم.

وی گفت:امیدوارم فردا یک بازی جذاب را شاهد باشیم، سوت پایان هر بازی، سوت آغاز بازی بعدی است. بسیار ها آمده‌اند و رفته‌اند اما فوتبال باقی مانده و زیبایی فوتبال به همین پیروزی‌ها و شکست‌ها است.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود در ادامه‌ی صحبت‌هایش بیان کرد: در این یکی دو روزی که در دورود هستیم فقط از مردم این شهر خوبی دیده‌ایم و نظم و انضباط آنها عالی است. زمین فوتبال ورزشگاه تختی دورود یکی از بهترین زمین‌ها است اما فضای استادیوم کوچک و تعداد صندلی‌ها کم است اما در سایر موارد این ورزشگاه مشکل خاصی ندارد.

مایلی‌کهن تاکید کرد: دنبال بازی جوانمردانه هستیم و یقین بدانید پا را از اصول جوانمردی خارج نمی‌کنیم و برای تضعیف استقلال از اهرم‌های غیرفوتبالی استفاده نکرده‌ایم.

وی یادآور شد: ما هم به نوعی میهمان هستیم و با زمین و شرایط آب و هوایی آشنایی نداریم. یقینا بازی سخت و جدال داراها و ندارها است. استقلال ساختار خوبی دارد و با بازیکنانی که در نیم‌فصل گرفته قدرتش چند برابر شده است اما بازیکنان ما هم با توجه به دو بازی اخیر انگیزه‌ی خوبی دارند و شور و اشتیاقی هم که لرستانی‌ها به تیم تزریق کرده‌اند انگیزه‌ی ما را چند برابر کرده است.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود با بیان این‌که شاکله‌ی اصلی تیم از بین رفته، عنوان کرد: برای ماندن در لیگ برتر کار سختی داریم و باید از ۱۷ بازی نیم‌فصل دوم، ۱۰ بازی را ببریم. متاسفانه سقوط چهار تیم مستقیم به لیگ دسته اول کار چندان صحیحی نیست و به نفع فوتبال ما نخواهد بود.

مایلی‌کهن با اشاره به کنار کشیدن هدایتی از فوتبال اظهار کرد: بعضی از منابع دولتی استفاده کرده و به دنبال شهرت می باشند که بلندگوهای متعددی دارند و از آنها دفاع می‌کنند. این اشخاص در مواقع لزوم که باید به تیم‌هایشان کمک کنند متاسفانه در کشورهای دیگر می باشند. هدایتی از جیب خودش هزینه می‌کند اما با استفاده از راه‌های مختلف برای او مشکل ایجاد می‌کنند و می‌گویند می‌خواهد خودش را مطرح کند. حال من یک سوال دارم؛ چه اشکالی دارد که بخواهد خودش را مطرح کند؟ این شرایط به گونه‌ای پیش رفته که هدایتی را دلسرد کرده است.

وی با اشاره به رفع نشدن مشکل نیکبخت، تصریح کرد: بسیار از موارد مشکلات ایشان حل شده اما ۱۰ درصد باقی مانده که باید آن هم حل شود تا بتوانیم از این بازیکن باسابقه در نیم‌فصل دوم استفاده کنیم.

مایلی‌کهن با بیان این‌که من تا حالا نمی‌دانستم دورود در کجا واقع شده؟ گفت: از فوتبال ممنونم که آمدم این‌جا و این شهرستان را دیدم. حضور گهر در لیگ برتر می‌تواند تبلیغی برای شهرستان دورود و استان لرستان باشد. باید کاری کنیم که میزبانی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود با اشاره به دیدار پرسپولیس و خیبر خرم‌آباد در جام حذفی که پرسپولیس در آن بازی شکست خورد، یادآور شد: در آن بازی خیبر شانس آورد و بازی نباید ۱ بر صفر می‌شد. واقعا فوتبال خوبی بود و هر دو تیم بسیار تلاش کردند.

مایلی‌کهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که «آیا فردا با سیستم دفاعی وارد بازی می‌شوید؟» گفت: من به فوتبال دفاعی اعتقاد ندارم و سعی می‌کنم بیشتر به حمله فکر کنم تا دفاع. برای بازی فردا برنامه‌های خاصی داریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.