سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان: هدفمان قهرمانی در آسیا و گرفتن مجوز مسابقات جهانی است

۱۷اردیبهشت،

محمدرضا اسلامی هدف تیم ملی بسکتبال جوانان را قهرمانی در آسیا و گرفتن مجوز مسابقات جهانی می‌داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک زیر نظر کارشناسان این مرکز تست آمادگی جسمانی داد.

محمدرضا اسلامی سرمربی جوان این تیم که سابقه پوشیدن ۱۲ سال پیراهن تیم ملی را دارد، در خصوص روند آماده سازی تیم گفت: مجبور شدیم این مرحله از اردویمان را به خاطر اینکه با امتحانات بچه ها تداخل پیدا نکند زودتر برگزار کنیم.

وی در ادامه به استعدادیابی خوبی که در کشور انجام شد اشاره کرد و افزود : مدت دو سال است که ما در کشور استعدادیابی می کنیم و توانستیم جوانان خوبی را با رنج سنی مناسب به خدمت بگیریم و امیدواریم با توجه به شایستگی های بچه ها بتوانیم در مسابقات زیر ۱۸ سال ۲۰۲۴ در کشور ژاپن به مقام قهرمانی برسیم. دو تیم اول این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات جهانی را پیدا می کنند.

اسلامی در خصوص اهمیت تمرینات بدنسازی ملی پوشان نیز گفت: با تمرینات بدنسازی می توان تکنیک و تاکتیک را به شکل بهتری در بسکتبالیست‌ها جا انداخت. در حال حاضر شرایط بدنی بچه ها مناسب است و با توجه به اینکه یک سری از ملی پوشان هنوز در دوره رشد بلوغ می باشند اندکی با احتیاط کار می کنیم و رفته رفته می خواهیم تمرینات بدنی را بیشتر در دستور کار قرار بدهیم.

لازم به ذکر است اردوی بعدی بسکتبالیست‌های جوان از ۱۹ خرداد ماه به منظور حضور در رقابت های غرب آسیا که مرداد ماه امسال به میزبانی کشورمان می باشد آغاز می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.