سرمربی تیم ملی تکواندو: معتمد همه تلاش خود را در المپیک انجام داد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ‘فریبرز عسگری’ به خبرنگاران گفت: معتمد بویژه در دو راند اول مسابقه خوب ظاهر شد و اگر می توانست به همان شیوه ادامه دهد، مدال طلای المپیک دور از دسترس وی نبود.

وی تاکید کرد: ورزش تکواندو جنگ لحظه ها است… معتمد یک لحظه تمرکزش را از دست داد و به همین دلیل حریفش توانست دو، سه امتیاز بگیرد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان مدال نقره وزن منهای ۶۸ کیلوگرم را بسیار باارزش خواند و گفت: در المپیک همه نفرات قوی هستند و تفاوت چندانی میان نفر اول و آخر نیست چون این ورزشکاران برای رسیدن به این میدان از مسیرهای دشواری عبور کرده اند.

وی در عین حال پذیرفت که شاگردش بویژه در دیدارهای مرحله مقدماتی محتاطانه بازی کرد اما گفت که مسابقه به مسابقه بهتر شد.

آقای عسگری افزود: معتمد ۲۶ سال بیشتر ندارد و این اولین تجربه المپیکی وی بود که خوشبختانه با کسب مدال همراه شد. او براحتی می تواند در المپیک بعدی هم شرکت کند و انشاءالله مدال طلا را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

تکواندوکار وزن منهای ۶۸ کیلوگرم کشورمان پنجشنبه شب به وقت لندن، در دیدار نهایی این وزن در مقابل ‘سروت تزگول’ قرار گرفت که در یک بازی نزدیک با حساب ۶- ۵ بازنده شد و به مدال نقره قناعت نمود.

یوسف کرمی در وزن ۸۰ کیلوگرم و خانم سوسن حاجی پور در وزن ۶۷ کیلوگرم بانوان، دو نماینده دیگر تکواندوی کشورمان در المپیک لندن هستند که روز جمعه به دیدار حریفان می روند.

اروپام**۱۶۴۷**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۹۳۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.