سرمربی تیم ملی جودو نابینایان : با ۹۰ درصد آمادگی باید نتیجه ای بهتراز پکن بگیریم

‘خسرو گلکار’روزیکشنبه درگفت وگو با ایرنا،به برگزاری ۱۶مرحله اردوی آمادگی و تدارکاتی تیم ملی اشاره کردوافزود: شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی امروز -۲۲ مرداد ماه – پایان یافت و بازیکنان مجددا از روز ۲۸ مرداد به تهران می آیند تا دوم شهریور عازم لندن شوند.

وی بابیان اینکه ایران دراین رشته هفت سهمیه کسب کرده است،گفت:با توجه به اینکه فدراسیون بین المللی یک وزن از سهمیه ما را حذف کرده است، تیم ملی جودو نابینایان با شش ورزشکار در شش وزن عازم لندن خواهد شد.

به گفته وی ایران در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم سعید رحمتی ، منهای ۷۳ کیلوگرم محمد علی شنانی، منهای ۸۱ کیلوگرم سید امیر نتاج،منهای ۹۰ کیلوگرم هانی عصاکره،منهای ۱۰۰کیلوگرم حامد علیزاده و به اضافه ۱۰۰کیلوگرم حمزه ندری را راهی لندن خواهد کرد.

گلکار ادامه داد: حمزه ندری اردیبهشت ماه دچار آسیب دیدگی از ناحیه ترقوه شده بود که پس از بهبود به اردو بازگشته و هم اکنون در شرایط خوبی است.

وی با اشاره به حضور روانشناس و بدنساز متخصص در کنار تیم گفت: بازیکنان ما علاوه بر دستیابی به آمادگی فنی به لحاظ جسمانی و روحی – روانی نیز در شرایط مطلوبی قرار دارند.

به گفته وی ، تیم ملی جودو نابینایان برای رسیدن به سطح مطلوب آمادگی علاوه بر یک اردوی تدارکاتی در ازبکستان ، دو دوره اردوی پایانی خود را به صورت مشترک با تیم ملی جودو مردان کشور برگزار کرده ، که قطعا در ارتقا امادگی بازیکنان موثر بوده است.

گلکاربا بیان اینکه حریفان در پارالمپیک به هیچ وجه نباید دست کم گرفته شوند، گفت: گلچینی از برترین ها به این رقابتها اعزام می شوند و شاید برترین این تیم های روسیه ، آذربایجان ، ژاپن ، اوکراین و کوبا باشند.

ورزشی **۱۸۲۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۲۶۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.