سرمربی تیم ملی کاتا: در مسابقه با مصر داوران تاثیر گذار بودند

۰۵م آذر ،

sporting-events-championnat-du-monde-de-karate-palais-omnisports-de-paris-bercy-paris_1.jpg

تیم کاتای تیمی ایران در مسابقات جهانی فرانسه با یک پیروزی و یک شکست از دور مسابقات حذف شد. سرمربی تیم ملی کاتا معتقد است که قضاوتها در این دوره از رقابتها بسیار تاثیر گذار است.

دکتر سعید نیکو خصلت در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به پاریس، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات جهانی آنچه را که تمرین کرده بودیم انجام دادیم و از این بایت چیزی کم نگذاشتیم. ناراحت نیستم و احساس آرامش می کنم. کاتا متراژ و کیلوگرمی نیست که بگویم بچه های ما چطور بودند. کار ما کیفی است و ملی پوشان خوب اجرا کردند.

وی افزود:داوران در این دوره از مسابقات تاثیرگذار بودند. به طور مثال در باخت نزدیک ۳ بر ۲ مقابل مصر قدرت داوری مصر بود که پیروز شد. سر داور این دیدار مصری بود و نقش تعیین کننده ای داشت. مصریها در مبارزه با ما چهار ناهماهنگی داشتند و تکنیک های ناقص و با ریسک پایین را اجرا کردند اما با این اوصاف نتیجه گرفتند.

سرمربی تیم ملی کاتای با تاکید بر اینکه این تیم حدود ۳ سال به طور مرتب در اردو ها بوده، گفت: مشکل بزرگ ما این است که کاتای ما را در جهان کمتر می شناسند. شناخت چهره در کاتا بسیار مهم است و برای این موفقیت باید با دید بازتری برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: باید برنامه و اهداف آینده خود را بازسازی کنیم. استراتژی ما باید فرق کند تا قهرمان شویم. ما فکر می کردیم که قهرمان می شویم و حالا که این اتفاق نیفتاده باید به فکر آینده باشیم. البته با راهیابی ژاپن به دیدار فینال حالا موقعیت آنها در آسیا تقویت می گردد و کار ما سخت تر از قبل. تمرینات ما باید ادامه پیدا کند تا در آینده نتیجه بگیریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.