سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان: دستمان خالی نیست

۱۹م آذر ،

bana-koshti.jpg

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران سطح رقابت‌های انتخابی تیم ملی را بسیار بالا دانست.

ایرج اسفندیاری فر در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با برآوردی که از این مسابقه‌ها داشتیم متوجه شدیم که در سطح پایه کشتی فرنگی دستمان خالی نیست.

وی افزود: البته در یکی دو وزن مقداری خلاء وجود داشت ولی با تلاش و پیدا کردن چهره‌های مستعد تازه می‌توان خلاء را پر کرد.

اسفندیاری فر ادامه داد: سطح کشتی‌گیران اوزان ۵۵ ، ۷۴ و ۹۶ کیلوگرم بسیار خوب بود و حتی بعضی از کسانی که در این رقابت‌ها شکست خوردند از دید کادر فنی پنهان نیستند.

وی همچنین حضور چهره‌های تازه و مستعد در سطح جوانان را طبیعی دانست و اظهار کرد: چون در این رده سنی تغییرات سال به سال اتفاق می‌افتد می‌توان در هر دوره چهره‌های مستعد و خوبی برای آینده کشتی فرنگی پیدا کرد و این به تلاش و پیگیری کادر فنی بستگی دارد.

اسفندیاری فر در ادامه بیان کرد: به خاطر شرایط خانه کشتی و اینکه حضور تعداد بسیار نفرات در اردو سبب پایین آمدن کارایی می‌شود حدود ۴۰ نفر را دعوت کردیم که حداکثر در هر وزن پنج نفر دعوت شدند. در اردو است که کشتی‌گیران می‌توانند خود را نشان دهند و شرایط اردویی در انتخاب نفرات کارساز خواهد بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پایان گفت: برنامه‌های خود را قبل از اینکه آقای بنا به مسافرت بروند با او هماهنگ کرده‌ایم و بنا در جریان همه مسائل هست و اردوی تیم ملی جوانان فرنگی را هم به زودی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.