سرمربی تیم والیبال کاله: بازی به بازی بهتر می‌شویم

۰۵اردیبهشت،

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله پس از پیروزی تیمش مقابل چین گفت: باز هم هدف ما تنها قهرمانی است و بازی به بازی و گام به گام به سوی این هدف پیش می‌رویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل لیونگ چین، اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما نمایش خوبی داشتیم، از ابتدای مسابقه حریف را تحت فشار قرار دادیم و همین موضوع سبب شد که آن‌ها تعویض‌های پیاپی انجام دهند تا از زیر فشار خارج شوند البته چینی‌ها به پاسور خود در این مسابقه استراحت داده بودند، شاید او را برای بازی بعد نگه داشتند.

وی ادامه داد: برای من مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم، تنها برای برد مسابقه می‌دهیم همان‌طور که قبلا هم کاپیتان تیم گفته بود هدف ما صعود به فینال است و بازی به بازی می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم. دنبال رکورد نیستیم که همه مسابقه‌ها را ۳ بر صفر ببریم فقط سعی می‌کنیم که در هر مسابقه بهتر باشیم.

وی در پاسخ به سوالی دربارهٔ سبب آمار بالای خطای سرویس تیمش،‌گفت: مقابل حریفانی که ترکیبی کار می‌کنند باید سرویس‌های ریسکی زد تا آن‌ها در دریافت دچار مشکل شوند. به هر حال وقتی که ریسک کار بالا می‌رود احتمال خطا هم وجود دارد.

سرمربی تیم والیبال کاله در پاسخ به این سوال که آیا در بازی بعد مقابل عراق احتمال دارد از بازیکنان ذخیره خود استفاده کنید؟ تاکید کرد:‌ قبلا هم گفتم وقتی تیمی می‌برد نیازی به تعویض نیست،‌ شاید بسیار از مربی‌ها با این نظر موافق نباشند اما به نظر من تعویض زمانی معنا پیدا می‌کند که بخواهیم روند و جریان تیمی را تغییر دهیم پس فعلا نیازی به تعویض و دست زدن به ترکیب نمی‌بینم. هیچ تیمی را ساده فرض نمی‌کنم، اگر تیمی اشتباه کند، فرقی نمی‌کند هر حریفی ممکن است دچار شکست شود. ما در بازی مقابل عراق هم با قدرت به میدان می‌رویم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.