سرمربی سئول:شانس؟ما به خاطر تلاش مان به فینال رسیدیم/ رفتن به فینال از استادیوم زیبای آزادی عالی است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – سرمربی تیم اف سی سئول می گوید کار بزرگ تیم او تازه بعد از بازی استقلال آغاز می گردد یعنی جدال برای قهرمانی آسیا.

به گزارش ممتاز ؛ چوی سرمربی تیم فوتبال اف سی سئول بعد از صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:«در استادیوم بسیار عالی و زیبای آزادی بازی قشنگی انجام دادیم. بازی بسیار خوبی بود اما چالش بزرگ ما از حالا آغاز شده است. فکر می کنم گل های زیبایی را در این بازی از این دو تیم دیدیم.»

او دربارهٔ برنامه های تیمش برای بازی فینال و مصاف با نماینده پر قدرت تیم چین هم گفت:« ما در فینال با گوانگژو بازی داریم و باید توانایی های مان را به آسیا نشان دهیم. باید با تیمی بازی کنیم که همه می گویند بهترین تیم اسیاست. می دانیم که آنها بسیار بازیکنان خوبی دارند اما ما می دانیم که بسیار بین تیم قهرمان و نایب قهرمان در آسیا وجود دارد. ما باید توانایی های مان را در برابر تیم پرقدرت گوانگژو به نمایش بگذاریم.آنها هم ۴ بازیکن خوب خارجی دارند و هم تعداد بسیاری از ملی پوشان تیم ملی چین را اما فکر می کنم زمان مناسبی برای ما تا بازی فینال باقی مانده است که بتوانیم تیم مان را برای آن دیدار آماده کنیم.»

سرمربی اف سی سئول دربارهٔ فاکتور شانس برای تیمش در این بازی ها هم گفت:« من فکر نمی کنم که شانس ما را به اینجا رسانده باشد. ما بسیار باهوش بودیم و از قابلیت های فنی مان خوب استفاده کردیم اما کل تیم ما بسیار خوب از توانایی های شان استفاده کردند و ما را به فینال رساندند و انرژی بسیار بالایی هم داشتند. »

او دربارهٔ بازی برگشت هم گفت:« ما بازیکنان هجومی خوبی داریم اما در خط دفاع بسیار خوب کار نکردیم و دو گل خوردیم. اگر قرار بود جلوی استقلال بیاییم و دفاعی بازی کنیم قطعا به مشکل می خوردیم چون ما مهاجمان خوبی داریم اما در دفاع نتوانستیم بسیار از گل های مان دفاع کنیم. برای همین هم بود که به دنبال بازی بسته نیامدیم.»

او همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری کره ای که پرسید یاری را به زمین آوردی که او مصدوم شد و همان لحظه گل خوردی؟ ؛ مربی کره هم در ادامه جواب داد:« من با آوردن یک دفاع می خواستم بازی را دفاعی کنم اما هم او مصدوم شد و هم گل خوردیم و ناچار شدیم تا دوباره یک بازیکن هجومی بیاوریم و این تعویض بسیار هم به ما کمک کرد.»

سئوالی دیگر از سرمربی تیم کره ای دربارهٔ خطاهای دژان دامیانوویچ روی مدافعان استقلال دور از چشم داور بود که او گفت:« حتی در کره جنوبی ، توسط مدافعان ، دژان را بسیار خوب می گیرند. استقلالی ها هم همین کار را کرده بودند. البته من هم قبول دارم که او عصبی شد اما یکی از بازیکنان استقلال او را زد تا یار ما عصبی شود.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.