سرمربی سپاهان: بازیکنان مصدوم و یک اخطاره، کار ما را سخت کرده است

به گزارش ایرنا، کرانچار عصر دوشنبه در کنفرانس خبری اظهار داشت: ‘حسین پاپی’،

‘امید ابراهیمی’، ‘برونو سزار’ و ‘فابیو جانواریو’ مصدوم هستند و ما در تلاشیم تا آنها را تا بازی فردا آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم های صدرنشین گروه های مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله بعد میزبان هستند، تاکید کرد: نتیجه بازی مقابل الاهلی عربستان برای سپاهان بسیار مهم است، زیرا نتیجه این دیدار در سرنوشت هر دو تیم برای صدرنشینی گروه سوم بسیار موثر است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: چنانچه به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم می توانیم از شرایط میزبانی در مرحله بعدی استفاده کنیم، اما در هرحال باید تا روز چهارشنبه برای مشخص شدن حریف خود منتظر بمانیم.

وی از الاهلی عربستان سعودی به عنوان تیم سازمان یافته نام برد و افزود: این تیم در دیدارهای گذشته خود بازی های تاکتیکی را به نمایش گذاشته است و حریف آسانی برای ما نیست.

کرانچار شرایط آمادگی تیمش را خوب توصیف و تصریح کرد: کسب قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور تاثیر خوبی بر تیم ما گذاشت و با شناختی که از بازیکنان خود دارم معتقدم آنها رفتار حرفه ای دارند و برای لیگ قهرمانان آسیا دچار غرور نشده اند.

وی تاکید کرد: با وجود بازیکنان مصدوم و یک اخطاره، تلاش می کنیم تا در دیدار فردا مقابل الاهلی عربستان تیم قدرتمندی را به میدان بفرستیم.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درهفته ششم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا عصر سه شنبه (فردا)در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم الاهلی عربستان سعودی خواهد بود.

پ/۷۱۳۲/۱۰۴۲**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۲۴۸۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.