سرمربی عمان: بازی با ایران برای ما خیلی مهم است



تاریخ انتشار: ۲۸ March 2016 | 3:00 pm

سرمربی عمان: بازی با ایران برای ما بسیار حیاتی است

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان گفت: مسابقه فردا بسیار حیاتی است و از این جهت اهمیت بالایی دارد که بازی آخر تیم‌مان است.

خوان رامون لوپز کارو(Juan Ramón López Caro) پیش از دیدار با ایران در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی روسیه اظهار کرد: با تلاش های زیاد تا این مرحله پیش آمدیم. آمادگی خوبی داریم. ایران شایستگی زیادی دارد و کی‌روش(Carlos Queiroz) مربی بزرگی است. از فدراسیون فوتبال ایران هم تشکر می کنم.

سرمربی اسپانیایی عمان ادامه داد: مسابقه فردا بسیار حیاتی است و از این جهت اهمیت بالایی دارد که بازی آخر تیم‌مان است. برای ما بسیار خوب است که تا این مرحله بالا برویم و مقابل ایران قرار بگیریم. می دانیم ایران تیم بزرگی است و تمام تلاشمان را می کنیم.

او همچنین درباره فوتبال عمان گفت: دو ماه است که هدایت عمان با من است. در این مدت کم، تلاش بسیار زیادی کردم. تکنولوژی کمک زیادی به ما کرده تا از رقبا شناخت پیدا کنیم. از لحاظ تاریخی عمان سابقه بلندی دارد. در مجموعه فعلی از بازیکنان جوانان استفاده شده است و از بازیکنان با تجربه‌مان هم استفاده می کنیم. در آینده تیم عمان وضعیت بهتری خواهد داشت. گذشته اهمیت زیادی برای ما ندارد و نگاهمان به آینده است.

او درباره شناختش ار کارلوس کی‌روش نیز گفت: ما همیشه عملکرد مربیان مختلف را نگاه می کنیم. تمام تمرینات ایران را بررسی کرده ایم اما به طور کلی آمادگی ما برای بازی با ایران آمادگی خاصی نیست و برای هر تیمی باید این آمادگی را داشته باشیم. نیاز هایمان را بررسی می کنیم. با این حال به ویژگی تمام مربیان توجه می کنیم.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir


نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.