سرمربی فوتبال برق شیراز: به آینده این تیم بسیار خوشبین هستم

‘اصغر شرفی’ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: با یک کادر فنی همدل و مدیریت همراه تلاش می کنیم تیم برقی بسازیم که مردم از آن لذت ببرند ضمن اینکه در تیم برق همه چیز شفاف است و هر کس در جای خودش کار می کند.

وی اضافه کرد: کاری به گذشته تیم برق نداریم و باید از گذشته ها درس بگیریم و آن را چراغ راه آینده قرار دهیم و به این که چه بر سر برق آمده، کاری ندارم و باید این تیم را دو باره از نو بسازیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: در این مدت که مسوولیت این تیم را پذیرفته ام، نزدیک به ۲۰۰ بازیکن در تمرینات این تیم شرکت کردند که از میان آنها اکنون فقط ۲۴ نفر باقی ماندند و تا هفته آینده نیز چند نفر از این تعداد را خط خواهیم زد.

شرفی بیان داشت: ۱۵ بازیکن نیز نظر کادر فنی تیم را جلب کرده اند که آنها را برای بستن قرارداد به باشگاه معرفی کرده ایم که از این تعداد پنج بازیکن زیر ۲۳ سال هستند ضمن اینکه فهرست تیم را کاملا نخواهیم بست تا در نیم فصل مسابقات بتوانیم بازیکن جدید بگیریم.

وی گفت: بازیکنان مورد نظر در پست های مختلف انتخاب شده اند و فقط مشکل ما در پست دروازه بان است که با چند نفر صحبت کردیم و به توافق نرسیدیم و این بدان معنا نیست که به دروازبان های جوانی که در تمرینات حضور دارند، اعتماد نداریم.

سرمربی تیم برق شیراز افزود: فردا (یکشنبه) یک بازی دوستانه با تیم شاهین بوشهر داریم و سپس تا پایان هفته آینده تکلیف دیگر بازیکنان را معین خواهیم کرد.

شرفی ادامه داد: اگر مسابقات تیم در ورزشگاه اختصاصی باشگاه انجام شود بسیار خوب است و اگر قرار باشد مسابقات را روی چمن مصنوعی انجام دهیم باید چند جلسه در این گونه زمین ها تمرین کنیم تا بازیکنان با بازی کردن روی چمن مصنوعی آشنا شوند.

شرفی ضمن درخواست از هواداران تیم برق شیراز مبنی بر حمایت از این تیم اظهار داشت: با برنامه ای که داریم می خواهیم از مرواریدهای زیادی که در فوتبال استان فارس وجود دارد استفاده کنیم اما این بدان معنا نیست از بازیکنان سایر استان ها صرف نظر کنیم زیرا همه ایرانی هستیم و باید تیم برقی بسازیم که همچون گذشته های نه چندان دور، لرزه بر تن تیم های بزرگ کشور می انداخت.

ک/۳

۷۳۶۸/۶۷۹

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۱۵۷۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.