سرمربی ملوان بندرانزلی:به دنبال زدن یک استارت خوب در آغاز نیم فصل هستیم

۴ م دیماه ،

محمد احمدزاده پیش از بازی با گهر دورود گفت:به دنبال زدن یک استارت خوب در آغاز نیم فصل هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، در کنفرانس خبری قبل از بازی با گهر دورود اظهار کرد: مطمئنا با توجه به شرایط ملوان در جدول به دنبال زدن یک استارت خوب در آغاز نیم فصل هستیم و با توجه به میزبانی و برخورداری از حمایت هواداران، برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رویم، هر چند که نباید غفلت کنیم چون گهر برای گرفتن امتیاز به انزلی می‌آید.

وی افزود: علیرضا رمضانی تنها مصدوم تیم ماست. در روز بازی مشخص می‌شود که کارهای روحی – روانی که ما روی بازیکنان انجام دادیم تا چه اندازه موثر بوده است. تماشاگران بازوی اصلی ملوان می باشند و حمایت تماشاگران ملوان می‌تواند موفقیت ما را در بازی فردا تضمین کند.

احمد زاده همچنین گفت: تا به حال به صراحت نگفته‌ام که باید سهمیه آسیا را بگیریم ولی الان با اطمینان می‌گویم که ما در این فصل باید سهمیه آسیا را بگیریم و با این عمل برای مردم انزلی شادی‌آفرین باشیم تا جبران قبل را کرده باشیم.

وی دربارهٔ خرید‌های ملوان در نیم فصل گفت: ما در نیم فصل به دنبال یک دفاع کنار و یک هافبک نفوذی بودیم که نتوانستیم آن را جذب کنیم اما با توجه به جای خالی که در لیست تیم داریم امیدوارم بتوانیم آن بازیکن مورد دلخواه را جذب کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.