سرمربی نفت تهران : تیم فوتبال پیکان غیر قابل پیش بینی است

به گزارش ایرنا، ‘منصور ابراهیم زاده’ روز پنجشنبه درنشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران درباره این تیم و مربی جوانش گفت: ویسی یکی از مربیان جوان و با انگیزه فوتبال ایران است که در دوران بازیگری تفکرات بسیار ریسکی داشت و در دوران مربیگری هم چه در صبا و چه حالا که در پیکان حضور دارد همانگونه است و از بازیکنان جوان و ناشناخته در کنار بازیکنان با تجربه‌ همانند ایمان مبعلی، بهمن طهماسبی، جواد کاملی مفرد و رضا معقولی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه این مربی سعی دارد ایده‌های خود را با این نفرات دنبال کند تصریح کرد که پیکان درهمین ابتدای فصل که تنها ۴ هفته از آن را پشت سر می گذاریم از ترکیب متنوعی استفاده کرده و همین موضوع این تیم را غیرقابل پیش‌بینی کرده است برهمین اساس از بازیکنانم خواسته ام بشدت مراقب این تیم بوده چرا که به این ترتیب بازی سختی پیش رو خواهیم داشت.

ابراهیم‌زاده در مورد تازه ترین شرایط تیم نفت نیز عنوان کرد: نسبت به سال قبل تغییرات زیادی در این تیم صورت گرفته اما خوشبختانه روند حرکتی تیم خوب بوده است اما برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم.

ابراهیم‌زاده در خاتمه این نشست مطبوعاتی حادثه دلخراش زلزله آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و با حادثه‌دیدگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

تیم فوتبال نفت تهران جمعه شب درورزشگاه دستگردی تهران میزبان تیم نفت تهران است.

ورزشی.**۹۱۴۴**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۰۲۷۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.