سرمربی پرسپولیس: مسئولیت باخت با من است / سرمربی الهلال: فوق العاده بودیم

با پایان بازی پرسپولیس و الهلال و صعود نماینده عربستان سرمربیان دو تیم در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند.

سرمربی پرسپولیس: مسئولیت باخت با من است / سرمربی الهلال: فوق العاده بودیم

به گزارش ممتاز نیوز، الهلال با اقتدار از سد پرسپولیس گذشت و سرمربیان دو تیم در مورد بازی صحبت کردند.

مسئولیت باخت با من است

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از شکست سه بر صفر این تیم مقابل الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار کرد: از نتیجه حاصل شده خیلی ناراحت هستیم. قبل از صحبت درباره مباحث فنی، از هواداران بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنیم. مسئولیت این بازی و نتیجه برعهده من است. اینجا از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. مقابل یک تیم فوق‌العاده بازی کردیم و گل‌هایی که خوردیم در زمانی بود که توپ در اختیار خودمان بود و نتوانستیم از فشار تیم حریف خارج شویم. این تیم وقتی از تیم مقابل توپ می‌گیرد، خیلی خطرناک است. این را به بازیکنان گوشزد کرده بودم. مقابل یک تیم خوب و شایسته بازی داشتیم. کار خیلی سخت بود که در مقابل تماشاگران و در زمین این تیم بازی کردیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ضمن اینکه مشکلات خیلی زیادی داریم که باید حل می‌شد. نمی‌خواهم اینجا درباره مشکلات حرف بزنم. واقعا از نتیجه‌ای که به دست آمد ناراحت هستیم. می‌توانستیم وقتی که یک بر صفر عقب بودیم، گل تساوی را بزنیم. از تک موقعیت‌ها هم خوب استفاده نکردیم و در تصمیم‌گیری آخر مشکل داشتیم.

وی در واکنش به اینکه چرا تعویض هایش برای هجومی شدن پرسپولیس جواب نداد و همچنان تیمش در حالت دفاعی قرار داشت، گفت: تعویض‌های ما در فاز هجومی بود و سعی کردیم بازی را از حریف بگیریم. فکر می‌کنم که حریف تیم قدرتمندی در دفاع تیمی بود. این اجازه و فضا را برای پاس کاری و قطع توپ پیدا نکردیم. عملکرد ما در نیمه دوم با توجه به مشکلاتی که بود، می‌توانست بهتر باشد. در هر صورت تعویض‌های ما هم در فاز هجومی بود اما نتوانستیم از فضایی که باید به دست می‌آوردیم و تحت فشار حریف پاس می‌دادیم و موقعیت خلق می‌کردیم، موفق باشیم. ضمن اینکه حریف قدرتمند بود و در انتقال به حمله قوی بودند. الهلال از نظر فوتبالی حریف قدرتمندی بود و انجام این کارها برای ما سخت بود.

او در واکنش به اینکه تیمش امسال نتوانست به فینال صعود کند و آیا تیم‌های عربستانی قوی‌تر شده‌اند، گفت: ما تغییرات زیادی به نسبت پارسال داشتیم. در هر فصل جدیدی، مشکلات جدیدی به ما اضافه می‌شد. نمی‌خواهم زیاد درباره این مباحث صحبت کنم. شرایطی که تیم ما همیشه قبل و بعد از آسیا دارد، عجیب و غریب و غیر قابل باور است و اگر توضیح دهم، شاید شما هم باور نکنید. 

گل محمدی در پایان گفت: تیم‌های عربی با توجه به هزینه‌های خوب در بحث جذب بازیکنان خارجی و ستاره‌ها از تیم‌های ایرانی جلوتر هستند. از آن طرف شرایطی برای تیم ما در ایران به وجود آمد که نتوانستیم ستاره و بازیکن خارجی بگیریم. این مباحث برای ما اذیت‌کننده است. نمی‌خواهم توجیه کنم اما از لحاظ رقابتی و امکاناتی شرایط بین تیم ما و تیم‌های دیگر نابرابر است.

فوق العاده بودیم

ژاردیم سرمربی الهلال در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس با اشاره به اینکه عملکرد بازیکنان ما مقابل پرسپولیس فوق العاده بود، گفت: تمام بازی ها باید مثل بازی امروز پر از تماشاگر برگزار شود، با رئیس باشگاه صحبت کردم و به او گفتم همیشه ورزشگاه را به این شکل می خواهم ببینم.

وی افزود: نمایشی عالی مقابل پرسپولیس داشتیم و در نهایت با شایستگی برنده بازی شدیم.

سرمربی الهلال افزود: النصر تیم خوبی است ولی هدف ما رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا است، در بازی با النصر بهتر از این بازی آماده خواهیم شد.

ژاردیم گفت: البته فاصله زمانی اندک بین مرحله یک چهارم تا نیمه نهایی برای هر دو تیم و بازیکنان مضر است.

ژاردیم اضافه کرد: امیدوار بودیم استراحت بیشتری داشته باشیم ولی چاره ای نیست باید خود را برای بازی سه شنبه آماده کنیم.

وی گفت: تلاش می کنیم تا در بازی نیمه نهایی بهترین عملکرد را داشته باشیم و به فینال برسیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.