سرمربی کره جنوبی: وقتش رسیده ایران را در تهران ببریم/ می‌دانم که سه‌شنبه ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند

چوی کانگ‌هی درباره بازی روز سه‌شنبه تیمش برابر ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال گفت: ما تاکنون در تهران نتوانسته‌ایم ایران را شکست دهیم و این بار می‌خواهیم این طلسم را بشکنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر ایران گفت: خوب می‌دانم که فردا (سه‌شنبه) بازی مهمی داریم و به همین خاطر زودتر به ایران آمدیم تا آماده شویم. روحیه تیم ما بسیار خوب است و به امید خدا فردا بازی خوبی خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد.

در ادامه یکی از خبرنگاران کره‌ای از سرمربی این تیم پرسید که تیمش را برای چه چیزی آماده کرده است و انتظار چه مسائلی را دارد. کانگ هی در پاسخ گفت: حریف ما در خانه خودش بازی می‌کند و همه چیز به نفع اوست و از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند. نه تنها تیم ما بلکه هر تیم دیگری که در ایران بازی کرده به مشکل برخورده است اما همان طور که گفتم برای بازی فردا آماده هستیم و این را باید بگویم که ۲۰ دقیقه ابتدای بازی برایمان بسیار مهم است. عملکردمان در این ۲۰ دقیقه می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.

سرمربی کره جنوبی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چه شناختی از ایران دارد و تاثیرگذارترین بازیکن ایران را چه کسی می‌داند گفت: مهم نیست که ما کدام بازیکن را می‌شناسیم و چقدر روی این تیم شناخت داریم بلکه مهم این است که ما به عنوان یک تیم برای این بازی آماده‌ایم و می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم.

در ادامه خبرنگار دیگری از سرمربی کره جنوبی پرسید آیا تساوی در بازی فردا برای او رضایت‌بخش خواهد بود که او در پاسخ گفت: ما نمی‌خواهیم که این بازی مساوی شود. البته بازی در خارج از خانه بسیار سخت است اما ما همیشه فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم.

کانگ‌هی در ادامه و در پاسخ به این سوال که با توجه به ناکامی کره جنوبی در پیروزی برابر ایران در ورزشگاه آزادی آیا این مسئله استرسی به تیم وارد کرده است یا خیر گفت: سابقه بازی‌های ما و ایران مهم است اما این خرافات جایی در ورزش ندارند. ما باید واقعیت‌ها را بپذیریم و بدانیم که آمادگی کامل برای پیروزی داریم و روحیه‌مان هم خوب است. تیم ما کامل است و من فکر می‌کنم زمان آن رسیده باشد که ایران را در خانه‌اش شکست دهیم. هرچند به خاطر ارتفاع بالای تهران از سطح دریا کار ما سخت خواهد بود.

سرمربی کره جنوبی در ادامه در واکنش به احتمال حضور ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی گفت: می‌دانم که سه‌شنبه ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند تا ایران را تشویق کنند اما ما بازیکنان باتجربه زیادی داریم که از این مسئله اثر نمی‌پذیرند. ضمن اینکه در اول صحبت‌هایم گفتم که شروع ما در این بازی بسیار تعیین کننده خواهد بود.

در ادامه خبرنگار یکی از برنامه‌های تلویزیونی از سرمربی کره جنوبی پرسید که شایعه شده است قطری‌ها برای وجهه دادن میزبانی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ کره را تحت فشار قرار داده‌اند که ایران را شکست دهد و باعث صعود این تیم به جام جهانی برزیل شود. همچنین گفته شده که قطری‌ها پاداش پیروزی کره برابر ایران را نیز تقبل کرده‌اند! این سوال ابتدا با واکنش مترجم کره‌ای روبه‌رو شد که پیش از آنکه سوال را برای سرمربی تیم‌شان ترجمه کند از خبرنگار ایرانی پرسید مگر چنین چیزی امکان دارد. همچنین پس از آنکه این سوال را به کره‌ایی ترجمه کرد، خبرنگاران کره‌ای حاضر در نشست با خنده تعجب خود را از این سوال نشان دادند. کانگ‌هی در پاسخ به این سوال گفت: جواب این سوال را فقط خدا می‌داند. من فقط می‌دانم که ۵ بازی دیگر پیش‌رو داریم و تمام تیم‌های گروه می‌توانند شانس صعود داشته باشند. هر تیمی باید خودش تلاش کند و حریفانش را شکست دهد تا به جام جهانی راه پیدا کند.

در ادامه یک خبرنگار کره‌ای دیگر از کانگ‌هی پرسید که برای تقویت روحیه بازیکنانش به آنها چه گفته است. او در پاسخ گفت: مهم نیست که من به آن‌ها چه گفته‌ام بلکه مهم این است که ما می‌خواهیم شکست‌ناپذیری ایران در ورزشگاه آزادی را بشکنیم.

در ادامه یکی از خبرنگاران از کاپیتان تیم ملی کره جنوبی که به همراه سرمربی این تیم به نشست آمده بود، سوال کرد که روحیه تیمش را در آستانه بازی با ایران چگونه می‌بیند. کواک ته هی در پاسخ گفت: ما زودتر به ایران آمدیم تا خود را با شرایط اینجا وفق دهیم و اکنون آماده هستیم. روحیه ما نیز رفته رفته خیلی خوب شده است. همچنین ما تمام زوایای بازی با ایران را بررسی کرده‌ایم و کاملا می‌دانیم که چگونه باید با ایران بازی کنیم.

۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.