سرنوشت بازیکنانم مهمتر از قهرمانی است/ بازیکنانم ۱۵ هفته در شوک جام جهانی بودند

۱۷م دیماه ،

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: به دلیل مشکلات ناشی از اردوهای تیم ملی و شکست در جام جهانی بازیکنان روحیه خوبی نداشتند، اما در ۲ هفته اخیر توانسته ایم آنها را به شرایط عادی برگردانیم.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از عملکرد بازیکنان تیم بسیار راضی هستم آنها توانستند تمام نکات فنی و گوشزدهای کادر فنی را در زمین اجرا کنند، تمام تیم های حاضر در لیگ برتر می دانند مسابقاتی که به میزبانی حفاری برگزار می شود بسیار سخت خواهد بود و به دلیل شرایط حاکم بر سالن و توانایی و مهارت حفاری تیم های میهمان نمی توانند نبض بازی را در دست گیرند اما پتانسیل بازیکنان ما سبب شد روز قبل شهید منصوری تیم برتر میدان باشد.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری افزود: در جریان بازی دیروز با داور مشکل نداشتیم و معتقدم داور قضاوت خوبی ارایه داد، همین فاکتورها سبب شد بازی پرگل و فنی برگزار شود زیرا هر دو تیم به صورت حرفه ای با هم رقابت کردند.

لک در ادامه بیان داشت: با توجه به توانایی بازیکنان توانستیم رده ی سوم جدول را از آن خود کنیم ولی برای اینکه برای از میان برداشتن رقبا و قهرمانی فکر کنیم به زمان بیشتری نیاز داریم زیرا پس از گذشت ۱۷ هفته از لیگ تیم ما به تازگی در دو هفته به شرایط بهتری دست یافته است، در حال حاضر باید به فکر ثبات تیم و نگه داشتن بازیکنان در همین حد باشیم و زمانی تفکر قهرمانی را در آنها ایجاد کنیم که بازیکنان را آماده ببینیم، آمادگی روانی بازیکنان برایم مهمتر از کسب عنوان قهرمانی است که دراین موقعیت که بازیکنان به تازگی خود را یافته اند تفکری بی نتیجه در  آنها به وجود آوردیم بازیکنان حرفه ایمان را از دست خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد:‌ اردوهای ۴۵ روزه تیم ملی قبل از آغاز فصل و در اختیار نداشتن ۷ تن از بازیکنانمان سبب شد استارت خوبی برای فصل نداشته باشیم از سوی دیگر اتفاقات پس از جام جهانی روحیه بازیکنان تیم را به هم زد، این شرایط به قدری سخت بود که با وجود چندین سال تجربه مربیگری به تازگی موفق شدم بازیکنان را به شرایط ایده آل برسانم به همین دلیل در حال حاضر فقط خواستار دور ماندن تیم از حواشی هستم.

سرمربی تیم شهید منصوری گفت: معتقدم شخصیت حرفه ای تیم و بازیکنانم در حدی است که آرامش خود را برای پشت سر گذاشتن یک تیم خاص بر هم نمی زنند اگر هر تیمی به جز گیتی پسند هم یک پله بالاتر از ما قرار گرفته بود فقط به پیشرفت تیم می اندیشیم تا آنها را از سر راه برداریم، موضوع این است که شخصیت قهرمانی را در تیم ایجاد می کند.

لک خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا تیم به یک ثبات همیشگی برسد و بازیکنان تیم شایسته قهرمانی می باشند اما این تفکر باید در موقعیت مناسب ایجاد شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.