«سرهنگ آتیلا پسیانی» وارد می شود!+ عکس

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

به گزارش شبکه ایران، مجموعه تلویزیونی «دیوار» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری اواخر تیرماه امسال در تهران کلید خورد و تاکنون حدود ۳۰ درصد آن تصویربرداری شده است. تدوین همزمان سریال نیز توسط خشایار موحدیان انجام می‌شود.

 
عکس: بهرنگ دزفولی

با پایان تصویربرداری در لوکیشن فروشگاه مواد غذایی، اداره آگاهی و چند خیابان گروه تولید این روزها در پارک قیطریه با حضور مهدی سلطانی (در نقش جمیل)، آتیلا پیسانی (یونس) ، مهرداد صدیقیان (امیرحسین) و امیر حمیدزاده(پارکبان) ضبط تصاویر را پی می‌گیرند. یکی از امامزاده‌های شمیران از لوکیشن‌های بعدی پروژه است که با حضور تینا آخوندتبار جلوی دوربین خواهد رفت.

                      
داستان «دیوار» که توسط سعید نعمت ا… در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای نوشته شده روایتگر داستان مجرمی است که پس از طی کردن دوره محکومیتش درصدد انتقام بر می‌آید. در این سریال تقابل پدر و پسر تم اصلی است همچنین معرفی برخی از باندهای تبهکاری و سرقت در ایران که یکی از شناخته شده‌ترین آنها گروه باند سارقان بین‌المللی فیوج هستند مضمون این سریال را تشکیل می‌دهد. فریبا کوثری، علیرضا مهران و الهه حسینی دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

این سریال که به سفارش نیروی انتظامی و همکاری شبکه یک تولید می‌شود، احتمالا مهر سال و در هفته نیروی انتظامی از این شبکه پخش می‌شود.
«دیوار» بیست‌ویکمین سریال سیروس مقدم است که ساخت مجموعه‌های پر مخاطبی چون «مسافر»، «پلیس جوان»، «نرگس»، «رستگاران»، «پایتخت»، «چک برگشتی»و…را در کارنامه‌اش دارد.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر دوشنبه ۲۳ مرداد  مشاهده : ۷۶   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.