سرور سایت «رادیو دیروز» توسط ضد انقلاب مسدود شد

کد خبر: ۸۹۹۹۵

تاریخ انتشار: ۰۸ تیر – ۱۹:۱۴

 

اثبات دوباره ادعای دروغین کشورهای غربی:

سایت «رادیو دیروز» که با هدف جلوگیری از شایعه پراکنی و تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی توسط رادیو فردا فعالیت می کرد مسدود شد! این سایت که توسط چند تن از جوانان دغدغه مند کشورمان اداره می شد…

بولتن نیوز: سایت «رادیو دیروز» که با هدف جلوگیری از شایعه پراکنی و تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی توسط رادیو فردا فعالیت می کرد مسدود شد!
این سایت که توسط چند تن از جوانان دغدغه مند کشورمان اداره می شد، در قالب خبر و تحلیل به افشای ماهیت گردانندگان رادیوهای بیگانه می پرداخت.

رسالت رادیو دیروز، بررسی اخبار کذب رادیو فردا، کنارِ هم گذاشتنِ آنها و نقدِ اظهاراتِ کارشناس های غالبا اجاره ای و ساختگیِ این رادیو بود. مثلا در کنار این همه سرو صدا بر سرِ مسائل هسته ای ایران، کارشناس رادیو مدعی بود با ویروسِ استاکس نت، یک سالِ تمام، کلیه فعالیت های اداراتِ دولتی ایران تحت کنترل کامل بوده! رادیو دیروز این مطلب را این گونه نقد کرد که با این تفاسیر یا دروغ می گویید و کنترلی در کار نبوده، یا دروغ می گویید و فعالیت هسته ای خلافی انجام نمی شده، در غیر این صورت طبقِ گفته خودتان مستنداتی باید در اختیار می داشتید.


پس از مدتی که رادیو فردا مخاطبان خود را با فعالیت گسترده رادیو دیروز از دست داد و مطالبِ آن در برخی سایتهای پربیینده نقل شد، رادیو فردا تصمیم به شکایت از رادیو دیروز گرفت، که مثلا چرا اطلاعات شخصی ما را فاش می کنید! چرا ظاهرِ سایتِ شما شبیه به سایتِ ماست! عجیب آنکه این افراد همیشه در ابتدای گزارشاتشان خود را معرفی میکنند و این مساله تهدید تلقی نمی گردد اما مثلا درجِ خبرِ تصمیم فرشید منافی مبنی بر پشیمانی و بازگشت به ایران تهدید تلقی میگردد!

افشاگری های این سایت که چهره واقعی مدعیان حقوق بشر و ایران دوستی را برملامی کرد، از سوی مقامات اروپایی و مزدوران رسانه ای آنها تحمل نشد و با شکایت برخی از عوامل رادیو فردا وابسته به دستگاه جاسوسی آمریکا، این سایت که سرور آن در کانادا قرار داشت، مسدود شد.

مسدود کردن این سایت بار دیگر اثبات ادعای دروغین کشورهای غربی مبنی بر حق آزادی بیان و انتشار اخبار و اطلاعات را مشخص کرد و نشان داد که حتی چشم دیدن یک سایت را هم ندارند.

بولتن نیوز ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی این عزیزان، امیدوار است که هر چه زودتر با تغییر سرور خود به داخل کشور، بار دیگر فعالیت این دوستان را در فضای سایبر شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول

Bookmark and Share


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.