سرو آزاد با وحید تاج به تالار وحدت می‌آید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با روایت داستان های شاهنامه؛

گروه ˝سرو آزاد˝ به سرپرستی سیدعلی مصطفوی ، خوانندگی وحید تاج و حضور مجید درخشانی شاهنامه را تقدیم علاقمندان می‌کند.

به گزارش ممتاز نیوز، کنسرت “مهرگان” که گروه سرو آزاد به سرپرستی سیدعلی مصطفوی و با خوانندگی وحید تاج آن را به روی صحنه تالار وحدت می آورد، داستان های شاهنامه را اجرا می کند.

این کنسرت در دو بخش و در دستگاه های افشاری و بیات اصفهان است که در قسمت اول به صورت یکپارچه به داستان جشن مهرگان و پیروزی فریدون بر ضحاک پرداخته می گردد و در بخش دوم قطعاتی از مجید درخشانی تقدیم علاقمندان می گردد که در آن قطعات تازهی نیز به چشم می خورد.

قطعات قسمت اول ساخته سیدعلی مصطفوی، حمیدرضا آفریده و حامد حافظی با اشعاری از شاهنامه فردوسی است و سیدعلی مصطفوی شعر و آهنگ تصنیف ها را با محوریت شاهنامه سروده و ساخته است.

نغمه طهرانی و سمیرا گلباز، نوازندگان سه تار؛ آرش عزیزی، نوازنده تار؛ حمیدرضا آفریده و شیوا عبادت دوست، نوازنده کمانچه؛ حنانه سعیدی، نوازنده قانون؛ حامد حافظی، نوازنده سنتور؛ سید علی مصطفوی، نوازنده عود؛ شهروز شعاعی، نوازنده تنبک؛ فرزانه وثوقی، نوازنده سازهای کوبه ای و مجید درخشانی در بخش دوم به عنوان نوازنده تار هنرنمایی می کنند.

گفتنی است کنسرت ” مهرگان ” گروه سرو آزاد ۱۹ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می گردد و علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به پایگاه اینترنتی ایران کنسرت مراجعه کنند.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.