سرو ۱۴ میلیون وعده غذا در المپیک لندن

به گزارش منابع خبری، بدین ترتیب هر نوع غذایی از ماهی و چیپس معروف انگلیسی ها گرفته تا باربکیو آفریقایی در المپیک لندن آماده می شود تا ورزشکاران و هوادارانشان گرسنه نمانند.

کمیته برگزاری المپیک لندن در این باره افزوده است: منوی غذاها نشان دهنده میراث و تنوع محصولات غذایی انگلیس و در عین حال اخلاقی و سازگار با محیط زیست خواهد بود.

بر اساس این گزارش، قیمت غذا و نوشیدنی برای یک خانواده چهار نفری کمتر از ۴۰ پوند (۶۲ دلار) خواهد شد.

‘پل دیتون’ ریس اجرایی کمیته برگزاری بازی های المپیک لندن در این باره گفت: ما تلاش زیادی برای یافتن غذاهای با کیفیت و خوشمزه انجام داده ایم تا بهترین ها را در انگلیس تهیه کنیم گرچه قیمتشان قابل مقایسه با آنچه در رویدادهای ورزشی بزرگ دیگر عرضه می شود، نیست چون مواد اولیه ای که استفاده می کنیم اغلب گران تر از موادی است که در سطح خیابان ها فروخته می شود.

کمیته برگزاری المپیک لندن اعلام کرده است، غذاهای مربوط به تمامی قاره ها از آسیا گرفته تا آفریقا و همچنین غذاهای کارائیبی و مدیترانه ای در جریان بازی ها عرضه می شود. یک سری غذاهای کنار خیابانی از سراسر دنیا نیز در دسترس خواهد بود.

به گفته مسوولان این کمیته، در جریان بازی های المپیک در مجموع ۱٫۲ میلیون وعده غذا در دهکده المپیک برای ورزشکاران سرو خواهد شد.

ورزشی**۹۱۲۶ ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۱۸۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.