سریال بالهای خیس از شبکه یک

۱۴فروردین۱۳،

مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی «بال‌های خیس»، تهیه شده در گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما به کارگردانی عباس رنجبر از شنبه ۱۷ فروردین بر روی آنتن شبکه سیما می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا شیروی مدیر گروه تلویزیونی مرکز بسیج صداوسیما با اعلام خبر پخش ۵ نوبت در هفته سریال بالهای خیس از روز ۱۷ فروردین از شبکه یک سیما افزود: سعی شده با بهره‌گیری از نیروهای توانمند، رعایت اصول درام و قصه، گره‌های داستانی، مبانی هنری و فنی کاری ارزشمند برای انتقال پیام صحیح، هوشمندانه و متناسب با ذائقه مخاطب، تولید و روانه آنتن گردد.

 شیروی افزود: تحکیم مبانی خانواده و ارائه سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، توجه به خودکفایی و تولید ملی که از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال قبل به عنوان شعار سال تعیین شده بود، توجه به تولید علم و دانش و نقش نسل دوم و جوانان متعهد و تاثیرگذاری فرهنگ والای بسیجی در جامعه از مهمترین محورهای این مجموعه تلویزیونی است.مدیر گروه تلویزیونی بسیج رسانه ملی توجه منطقی و مناسب به تفاوت‌های بین نسلی را از دیگر اهداف این سریال عنوان کرد و افزود: علیرغم اختلاف دیدگاه های طبیعی بین نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی، در این سریال سعی شده به اشتراکات فراوان و تفاوت های بین نسلی و پرسشگری نسل های جوان نیز به شیوه‌ای مناسب و منطقی توجه شود.داستان اول حول محور پزشک حاذقی به نام مجید پرتو با ایفای نقش حبیب دهقان نسب شکل می گیرد که با تشکیل تیمی جوان در زمینه تولید داروی ضدسرطان، پژوهش گسترده ای انجام داده است. در این راه دوست و همرزم قدیمی اش مهدی قاسمی با بازی علی عمرانی پا به پای او پیش می آید و اگر چه تخصصی در زمینه تولید دارو ندارد، اما نقش مشوق و همراه همیشگی را برای دکتر پرتو بازی می کند.داستان دوم مضمونی خانوادگی و معمایی دارد. جوانی به نام محسن با ایفای نقش حسین مهری در جریان اردویی دانشجویی در شمال کشور توسط ضاربی ناشناس داخل پرتگاهی می افتد. سقوط محسن در این پرتگاه و نجات او از مرگ، زمینه ساز به وجود آمدن ماجراهایی می شود که پی در پی بر سر راهش قرار می گیرد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.