سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: بازیکن خوب کم داریم

۰۶م آذر ،

مهدی غفاری گفت: مسئولان تیم صنعت نفت آبادان در ابتدای فصل نتوانستند بازیکنان خوب و واجد شرایط را جذب کنند کمبود بازیکن در بعضی از پست ها در عدم نتیجه گیری تیم ملی تاثیر گذار بوده است.

 مهدی غفاری سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر هم بازیکنان مد نظر کاسیمیرو را نتوانستیم پیدا کنیم با آغاز فصل نقل و انتقالات نیم فصل دوم سعی می کنیم که ترکیب تیم را کامل کنیم.

غفاری دربارهٔ تمرین کردن بازیکنان نفت آبادان با پیراهن آستین کوتاه گفت: اگر مشکلات بازیکان تیم تمرین کردن با پیراهن آستین کوتاه است برای آنها پیراهن مدنظرشان را تهیه می کنیم تا بهتر بتوانند بازی کنند.

غفاری بیان داشت: باشگاه نفت تهران به خاطر این که در تهران مرکز شهر قرار دارند بیشتر مورد توجه مسئولان وزارت نفت می باشند و بودجه شان نسبت به نفت آبادان هم بسیارتر است.

وی دربارهٔ جدایی نبی اله باقری ها از تیم صنعت نفت آبادان افزود: این بازیکن در تاکتیک تیمی کاسیمیرو جایی نداشت به خاطر همین در چند روز آینده رضایتنامه اش را مسئولان باشگاه می دهند و از تیم نفت آبادان جدا می گردد.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان دربارهٔ بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: ذوبی ها به مانند تیم ما در شرایط بحرانی به سر می برند ما بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. امیدوارم بازیکنان تیم با ارائه بازی خوب بتوانند طلسم شکست های اخیر را بشکنند.

وی در ادامه بیان داشت: هم اکنون همه تیم های لیگ برتر در یک سطح قرار دارند و اختلاف امتیازی بسیاری بین تیم های اول تا آخر جدول وجود ندارد و تیم ما با یک تا دو بر می تواند به میانه جدول صعود کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.