سرپرست تیم ملی کشتی بزرگسالان:حرف آخر تیم های ملی را شورای فنی می‌زند

۰۵اردیبهشت،

بهرام مشتاقی می‌گوید حرف‌ آخر در تیم ملی کشتی را شورای فنی می‌زند.

سرپرست تیم ملی کشتی بزرگسالاندر گفت و گو با خبرنگار ایسنا در منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: برای داشتن تیم های ملی بزرگسال موفق باید تیم های نوجوانان و جوانان را از پایه محکم واصولی پرورش داد. رده های پایه می باشند که در آینده تیم ملی ایران را تشکیل می دهند و اگر از همان ابتدا خوب رشد کنند در نهایت به سود خودمان خواهد بود.

مشتاقی در خصوص اینکه بعضی از رقابت های ملی در سطح جهان لغو شده است افزود: اعزام نشدن ورزشکاران به رقابت های بین المللی مربوط به مسائل برون مرزی است و هیچ ربطی به مسائل مالی ندارد.

وی دربارهٔ سرمربی تیم ملی جوانان گفت: اسماعیل نژاد بیش از دو سال در تیم ملی بزرگسالان و در کنار محمد بنا حضور داشتند و به خوبی از عهده مربیگری تیم ملی جوانان بر می آید و ایشان سرمربی بزرگی در سطح کشور است . سیاست فدراسیون برای تیمهای کشتی فرنگی و آزاد رای شورای فنی تیم است . تنها آقای رسول خادم پیشنهادات خود را به تیم ملی کشتی ارائه می کنند فدراسیون کشتی پس از جمع آوری تمامی نظرات آقایان پاساژ و چمنگلی را برای سرمربی تیم ملی معرفی کردند که این پیشنهاد را آقای پاساج به سبب مشکلات کاری رد کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.