سرپرست دفتر موسیقی هفته آینده معرفی می‌شود

۱۹م دیماه ،

 معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی سرپرست تازه دفتر موسیقی در هفته آینده خبر داد.

حمید شاه‌آبادی به خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در آستانه بازنشستگی آقای میرزمانی و کسالت و بیماری ایشان مدتی بود که این بحث مطرح شده بود و قرار است انشاء الله هفته آینده سرپرست تازه دفتر موسیقی را منصوب می‌کنیم تا کارها را به خوبی جلو ببریم و وقفه‌ای در کارهای این دفتر و جشنواره موسیقی فجر پیش نیاید.

او اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه کارهای دفتر موسیقی در نظم و ثبات لازم اجرا می‌شود و سایر کارهای اجرایی توسط انجمن موسیقی پیگیری و اجرا می‌شود لذا نگرانی در این مورد وجود ندارد و در حوزه جشنواره موسیقی فجر هم، دبیر و دبیر اجرایی کارها را به نحو مطلوب پیگری می‌کند.

شاه‌آبادی دربارهٔ سبب طرح استعفای محمد میرزمانی در آستانه جشنواره موسیقی فجر و حساسیت‌های این موضوع گفت: ایشان قبل از سفر به کربلا قرار بود استعفایشان را علنی کنند اما تازه چند روزی که از سفر برگشته‌اند و با طرح این استعفا و انتخاب تازه،کارهای دفتر موسیقی به نحو مطلوبی پیش خواهد رفت.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین دربارهٔ کاهش بودجه جشنواره فجر در قیاس با دوره‌های قبل گفت: دستور وزیر بر تامین اعتبارات ویژه همه جشنواره‌های معاونت امور هنری است لذا اقدامات لازم در این زمینه انجام گرفته و بعضی منابع نیز در اختیار ما قرار دارد.

او اضافه کرد:‌با توجه به بودجه‌ای که در ابتدای سال تدبیر کرده‌ایم این حوزه را تا به امروز مدیریت کرده و هیچ مشکلی نداریم. البته روشن است که فعالیت‌های معاونت امور هنری توام با صرفه‌حویی و مدیریت اقتصادی این فضا صورت می‌گیرد.

شاه آبادی با اشاره به فعالیت‌های بخش بین‌الملل جشنواره‌های فجر گفت: تمام فعالیت‌های بخش بین‌الملل همچون سال‌های قبل به طور کامل انجام می‌شود به طوری که امسال در حوزه تئاتر میزبان ۹ اثر نمایشی و دو کار مشترک هستیم و در بخش موسیقی نیز تاکنون حضور ۵ کشور قطعی شده است و با این فضا هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: ایسنا


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.