سرپرست معاونت فرهنگی ارشاد با خبرنگاران چهره به چهره می‌شود

علی اسماعیلی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این نکته که در حال ارزیابی وضعیت ادارات کل و حوزه‌های مختلف این معاونت است، گفت: در حال آشنایی با طرح‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی هستم، اما هنوز به جمع بندی کاملی در این باره نرسیده‌ام.

وی افزود: فعلاً دیدارهایی هم که در روزهای اخیر با حوزه‌های مختلف صورت گرفته، با هدف آشنایی بیشتر از فعالیت‌های معاونت فرهنگی بوده است.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تاکید کرد: قصد داریم پس از رسیدن به یک جمع بندی کامل از وضعیت فعلی معاونت فرهنگی، دغدغه‌ها و برنامه‌های خودمان را با اصحاب رسانه در میان بگذاریم.

اسماعیلی درباره زمان این نشست خبری هم گفت: ان‌شاءالله در هفته آینده جمع بندی خودمان را از کم و کیف فعالیت‌های معاونت فرهنگی وزارتخانه، با خبرنگاران عزیز در میان می‌گذاریم.

علی اسماعیلی که هفته گذشته با حکم وزیر ارشاد به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه منصوب و جایگزین بهمن دری شد، روز شنبه هفته جاری از حوزه‌ها و واحدهای ستادی این معاونت و بخش‌های مختلف اداره کل امور کتاب و دفتر امور چاپ بازدید کرد و در دیدارهایی جداگانه با مدیران و مسئولان این بخش‌ها، خواستار تسهیل در فرآیند پاسخگویی به مراجعان، تعریف یک پروسه‌ زمانی برای انجام فعالیت‌ها و نیز هم‌افزایی و همدلی در پیشبرد برنامه‌های آتی این مجموعه شد.

در همین حال، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای مدیران معاونت امور فرهنگی، این معاونت را از معاونت‌های حساس و مهم این وزارتخانه برشمرد و دربار برکناری بهمن دری نیز گفته است: علاقه‌مند به رفتن ایشان از معاونت فرهنگی نبودیم، اما شرایط اقتضا می‌کرد که شاهد تحول در این معاونت باشیم.

گرانی کاغذ از دیگر مواردی بود که وزیر ارشاد بر لزوم تسریع در حل مشکل آن تاکید و یادآور شده است: کارشناسان این حوزه باید نظرات کاربردی خود را برای کنترل قیمت کاغذ در کشور و کوتاه کردن دست سودجویان و دلالان ارائه کنند.

وزیر ارشاد ابراز امیدواری کرده با توجه بر تاکید رئیس جمهور به غضنفری (وزیر صنعت، معدن و تجارت) و بهمنی (رئیس کل بانک مرکزی) مشکل کاغذ در کشور برطرف شود.

وی همچنین از مجموعه مدیران معاونت امور فرهنگی خواسته است تا با بازنگری در کارهای این معاونت و بررسی نقاط ضعف و قوت نسبت به روان شدن امور آن اقدام کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.