سرکرده قاچاقچیان در خانه اشرافی شان دستگیر شد

۱۵ام بهمن ،

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: طی اقدامات اطلاعاتی این یگان ماموران تحت امر توانستند دو سرکرده قاچاقچیان را در تهران در یکی از خانه های اشرافی شان دستگیر کنند.

سرهنگ سعید لیراوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: معاونت عملیاتی این یگان در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران منفعت طلب که قصد افزایش فساد و افزایش آمار جامعه معتادان را در پایتخت دارند لحظه ای در راستای مقابله با آنان نمی ایستند و با اشرافیات کامل اطلاعاتی نقطه امنی را برای آنان نخواهند گذاشت.

وی افزود: در این خصوص ماموران عملیات و اطلاعات در یک سری اقدامات پیچیده اطلاعاتی توانستند دو تن از سرکرده قاچاقچیان را به نام حمید.ف ۴۶ ساله و سعید.د ۳۵ ساله در یکی از خانه های اشرافی خودشان ردیابی نمایند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: به دنبال این موضوع اکیپی از معاونت عملیات ویژه این یگان برای دستگیری این اشخاص اعزام شدند که با هماهنگی دستگاه قضایی بلافاصله طی یک عملیات ضربتی و مراقبتی وارد خانه در آدرس خیابان ولیعصر، خیابان فرهنگ شدند که پس از دستگیری این دو تن ماموران در بازرسی بدنی اولیه توانستند قریب به ۵۰ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کنند همچنین در توقیف دو دستگاه خودرو نیسان مورانو و بنز ای ۲۰۰ نیز یک کیلوگرم کشف و ضبط گردید.

لازم بذکر است قاچاقچیان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی پرونده شان به مقام قضایی ارسال گردید./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.