سرکردگان منافقین اعضای خود را به “اعدام” تهدید کردند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی گروهک تروریستی منافقین در اظهار نظری مضحک با جنگی توصیف کردن شرایط بین ایران و این گروه، اعضای سرپیچی کننده از این شرایط را تهدید به مجازات و اعدام کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، سخنگوی گروهک منافقین با نگارش یادداشتی که بیشتر شبیه به یک بیانیه خطاب به عناصر تحت امر این گروهک بود، ضمن جنگی توصیف کردن شرایط بین ایران و گروهک فرسوده و متلاشی منافقین، سعی کرد با طفره رفتن از ابهامات مطرح شده درباره نقض شدید حقوق بشر در داخل این فرقه، هرگونه مطالبه گری در این باره را خیانت به گروه و مجازات آن را زندان و اعدام دانست.
 
این عضو گروهک تروریستی منافقین که با معرفی فالح الفیاض مشاور امنیت ملی عراق به عنوان مرد شماره دو این کشور بی سوادی سیاسی خود را از اوضاع سیاسی عراق نشان داد ضمن توجیه این موضوع که شرایط میان ایران و منافقین جنگی! و همه قوانین حاکم در داخل این گروهک و پایگاه لیبرتی نیز جنگی است، اطاعت بی چون و چرای همه اعضای گروهک تروریستی رجوی را بدون مطرح کردن هیچ انتقاد و پرسشی خواستار شد.
 
سخنگوی فرقه رجوی سپس برای توجیه کردن خاموشی‌های زودهنگام پایگاه لیبرتی، گریزی به جنگ تحمیلی دیکتاتور سابق عراق علیه ایران زد و در اظهار نظری جالب که حاکی از آگاه بودن به نوع نگاه مردم ایران به تجاوزات موشکی صدام میزبان منافقین، به میهن عزیزمان است، ضمن کشته نامیدن شهدای جنگ تحمیلی می‌گوید: “خوب یادمان هست که در ایران، همان مواقعی که جنگ ایران و عراق شروع شده بود کافی بود یک راننده حتی در اثر فراموشی، در تاریکی شب با چراغ روشن حرکت کند. لازم نبود مأموری تذکر دهد، خود مردم در خیابان او را مورد هجوم قرار می‌دادند که خاموش کن خاموش کن”.

وی سپس مجازات اعضای ناراضی گروهک تروریستی منافقین به این موضوع را حداقل دو ماه زندان بر می‌شمارد.
 
این عضو گروهک منافقین با فرافکنی و نادیده گرفتن بیانیه ماه گذشته هیئت نمایندگی سازمان ملل در عراق (یونامی) که سرکردگان منافقین را دیکتاتور و مانع اصلی انتقال اعضای خود به کشور ثالث معرفی کرده بود، جمهوری اسلامی ایران را به مخالفت با اخراج اعضای این گروهک تروریستی از عراق متهم کرد.

وی همچنین اعضایی را که خواهان اعلام اسامی کشورهای احتمالی پذیرش کننده آنها هستند را به بهانه شرایط موجود!، متهم به ارتکاب جنایت جنگی کرد و مجازات اینگونه جنایت را برای همگان روشن دانست.
 
البته سخنگوی منافقین به رفتار سرکردگانش برای مخفی نگاه داشتن نام عناصر گروهک خود که تاکنون به آلبانی منتقل شده‌اند نیز اشاره کرد و مطالبه کنندگان را خائن توصیف کرد و آنگاه با دروغ پردازی که مغایر با تمامی گزارش‌های سازمان ملل علیه این گروهک است، اعضای اسکان یافته در آنجا را کاملا آزاد و مرتبط با خانواده‌هایشان دانست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.