سرکوب مردم بحرین ادامه دارد/نقض حقوق بشر قابل تحمل نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الوفاق ، گروههای مخالف شامل((الوفاق، وعد، التجمع القومی، التجمع الوحدوی، الإخاء الوطنی) با صدور بیانیه ای اعلام کردند: اقدامات ناقض حقوق بشر نظامیان بحرینی از حد ممکن فراتر رفته است.

در این بیانیه آمده است: نظامیان بحرینی همه مرزهای قانونی، اخلاقی و دینی را زیر پا گذاشته اند و آنچه درباره تحقیقات گفته می شود فقط مصرف رسانه ای دارد.

مخالفان بیان کردند: حجم اقدامات نظامیان بر کسی پوشیده نیست اگر وزارت کشور بحرین می خواهد از حقایق مطلع شود به مراکز امنیتی برود تا از میزان بالای شکایات علیه مردم مطلع شود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای امنیتی در این مراکز از اختیارات خود سوء استفاده می کنند و مردم را مجبور به پس گرفتن شکایت خود علیه اقدامات ضد بشری نظامیان می کنند.

مخالفان بیان کردند: کسانی که مدعی هستند از این حوادث خبر ندارند باید بدانند که بسیونی هشت ماه قبل از یورشهای غیرقانونی، شکستن حریم خصوصی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم خبر داده است.

در این بیانیه آمده است : بسیاری از کمیته هایی که از سوی وزارت کشور تشکیل شده است ننتیجه ای در بر نداشته است و هیچ مسئولی مجازات نشده است و مردم بحرین حق دارند از نتایج تحقیق درباره کشته شدن دهها شهید از جمله علی المشیمع و فاضل المتروک مطلع شوند.

مخالفان بیان کردند: نتایج تحقیقاتی که درباره به گلوله بستن مردم و شهادت عبدالرضا بوحمید به عمل آمد به کجا رسید؟ وزارت کشور هیچ توجهی به نقض حقوق مردم ندارد، زیرا خود دستور دهنده است.

در این بیانیه آمده است : حملات خفاشهای تاریکی از زمان حالت فوق العاده در سال گذشته وجود داشته است و حجم سرقتها از زمان دوره وضع قانون سلامت ملی بیش از ده میلیون دلار بوده است.

مخالفان بیان کردند: آماری که در این باره ارائه شده است وحشتناک است و نیروهای امنیتی به جای تحقق امنیت برای مردم به ابزاری برای سرکوب مبدل شده اند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.