سریال شهید باکری؛ از گله اینستاگرامی حجازی فر تا حل مشکل بیابان

هادی حجازی فر ـ کارگردان و بازیگر سریال «شهید باکری» ـ که چند روز قبل از بی نتیجه ماندن مذاکراتش با ارتش برای گرفتن مجوز تصویربرداری در یک منطقه نظامی خبر داده بود، امروز برطرف شدن این مشکل را اعلام کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، آغاز رسمی پروژه «شهید باکری» با شروع چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در اوایل مهر ماه امسال اعلام شد.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در هفت قسمت تولید می‌شود و از محصولات سیمافیلم است.

مهر ماه اینگونه عنوان شده بود که مرحله پژوهش و نگارش مجموعه شهید باکری به تازگی تمام شده و گروه وارد مرحله تولید شده است. اما پس از حدود ۵۰ روز و در جریان تولید، هادی حجازی فر که در این سریال هم به عنوان کارگردان و هم بازیگر نقش اصلی حضور دارد، از مشکلی سخن گفت که باز شدن گره آن تنها به دست امیران ارتش ممکن بود.

گویا منطقه مورد نظر برای تصویربرداری سریال، در اختیار ارتش و استفاده از آن نیازمند مجوزی بود که گروه سازنده سریال را دچار مشکل کرده بود.

حجازی فر در بخشی از این درخواست نوشته بود که پروژه شهید باکری علیرغم تمام زحمات الان به‌خاطر یک «بیابان» در بن بست قرار گرفته است و ابراز امیدواری کرده بود با مساعدت امیران ارتش این مشکل حل شود.

در پی انتشار این مطلب از سوی هادی حجازی فر، درخواست کمک کارگردان سریال «شهید باکری» چند روز بعد از سوی ارتش پاسخ داده شد و امروز حجازی فر با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، از حل شدن این مشکل توسط ارتش خبر داده است.

عکسی که حجازی فر همراه با خبر حل شدن مشکل سریال شهید باکری منتشر کرد

کارگردان شهید باکری امروز ـ دوشنبه ـ ۲۶ آبان ماه ـ در بخشی از این مطلب چنین عنوان کرده است که مسوولان ارتش بدون کوچک‌ترین گله گذاری‌ و اشاره‌ای به یادداشت قبلی او، محل و لوکیشن مورد نیاز را در اختیار گروه قرار دادند.

گریم هادی حجازی فر در سریال «شهید باکری»

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.