سریالهای نوروز ۱۴۰۰ + ساعت پخش سریال های نوروزی از تلویزیون

به روزهای آخر سال نزدیک می شویم و بحث مهم رسانه ها رسیدن یا نرسیدن سریالهای نوروز ۱۴۰۰ به ماراتن نوروزی صدا و سیماست و اینکه زمان پخش سریال های نوروزی چه ساعتی است و از کدام شبکه تلویزیون پخش میشود؟

در ادامه در پکیجی ویژه، برای شما سریالهای نوروز ۱۴۰۰ را معرفی کرده ایم که می خوانید.

همچنین ساعت پخش سریال های نوروزی در همین تیتر خبری بروز رسانی گردید.

سریالهای نوروز ۱۴۰۰

امسال هم صدا و سیما همچون سالهای گزشته از ماهها قبل برای تامین برنامه های نوروزی خود اقدام به تهیه و تولید سریالهای نوروز ۱۴۰۰ که عموما هم طنز هستند نموده است. البته مطمئنا در کنار سریالهای نوروزی ، جنگ های تلویزیونی و برنامه های تولیدی دیگری هم آنتن شبکه های مختلف را پر خواهد کرد اما سریال ها در میان تمامی برنامه های نوروزی بیشترین اهمیت را دارند. یادتان باشد هر کدام از این گزینه ها می توانند به راحتی آب خوردن از کنداکتور برنامه ها خط بخورند.

در نهایت باید دید سریالهای جدید نوروز کدام یک میتواند بیشتر مورد استقبال مخاطبان تلویزیون قرار بگیرد.

ساعت پخش سریال های نوروز ۱۴۰۰ از تلویزیون

صدا و سیما ساعت پخش سریالهای نوروزی را برای نوروز ۱۴۰۰ به ترتیب زیر اعلام کرد:

شبکه یک سیما – سریال نون خ – کارگردان: سعید آقاخانی – ساعت پخش: هر شب ساعت ۲۲:۱۵ و تکرار آن ساعت١٠:٣٠، ١۴:۴۵ و ١:٣٠بامداد از شبکه یک خواهد بود

شبکه دو سیما – مجموعه کلبه عمو پورنگ – کارگردان: برادران درویشعلی‌پور – ساعت پخش: هر شب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵ خواهد بود.

شبکه دو سیما – سریال همبازی – کارگردان: سروش محمدزاده – ساعت پخش: هر شب ساعت ۲۱:۳۰ و تکرار آن ساعت ١بامداد، ١٢ و ١۶ خواهد بود.

شبکه سه سیما – سریال لوتی (گاندو ۲) – کارگردان: جواد افشار – ساعت پخش: هر شب ساعت ۲۰:۴۵ و تکرار آن ساعت ٢ بامداد ، ١٠ و ١۴:٢٠ است.

شبکه پنج سیما – سریال هیأت مدیره – کارگردان: مازیار میری – ساعت پخش: هر شب ساعت ۲۳ و تکرار ساعت ١١ و ۱۷ است

شبکه نسیم – دورهمی – کارگردان: مهران مدیری – ساعت پخش: هر شب ساعت ۲۳

برنامه «دورهمی» به شکل ویژه روز بیست و نهم اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ از شبکه نسیم پخش می شود

همچنین ساعت پخش سایر سریال های نوروزی به محض اعلام در همین تیتر خبری بروز رسانی میگردد

سریال های نوروز 97

پخش سریال کلاه قرمزى در نوروز ۹۷

Image result for ‫ کلاه قرمزی‬‎

شاید بهترین خبر براى مخاطبان تلویزیون پخش سریال کلاه قرمزى در نوروز ۹۷ است.

سرى جدید سریال «کلاه قرمزى» در ١۵ قسمت ساخته شده است و در ایام نوروز ۹۷ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

سریال آرماندو برای نوروز ۹۷

سریال آرماندو برای نوروز 97

ایرج محمدی که پیش از این در نوروز ۹۵ ، با سریال «زعفرانی» از شبکه دو سیما مهمان خانه‌ ایرانیان بود، این بار سریال آرماندو را برای ایام نوروز ۹۷ شبکه سوم سیما آماده کرده است.

این مجموعه تلویزیونی با حضور بازیگران کمدی مانند محمدرضا هدایتی، علی مسعودی، مرجانه گلچین، علی اوجی، سحر ولدبیگی، الیکا عبدالرزاقی و … قرار است با موقعیت‌های کمدی فضای طنز متفاوتی را رقم بزند.

البته کمتر از یک ماه به نوروز ٩٧ باقى مانده است ولى هنوز مدیران شبکه سوم، تکلیف سریال نوروزى خود را مشخص نکردند.

دو سریال «آرماندو» به کارگردانى احسان عبدى پور و «دیوار به دیوار» به کارگردانى  سامان مقدم به سفارش شبکه سوم سیما مقابل دوربین رفته‌اند.

شواهد و قرائن به اضافه شنیده‌ها حاکى از این است که سریال «آرماندو» بخت بیشترى براى پخش در ایام نوروز به نسبت فصل دوم سریال «دیوار به دیوار» دارد.

سریال پایتخت ۶

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2018/03/4c6b0f0738a40cbc3ff981fcdc6cc948.jpg


سیروس مقدم به عنوان کارگردان و الهام غفوری به عنوان تهیه‌کننده، چند سالی است در کنار گروه بازیگری خود یعنی ریما رامین‌فر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، مهران احمدی و سارا و نیکا‌ فرقانی اصل، با سریال پایتخت مهمان خانه‌های مردم می‌شوند.

نوروز سال ۹۹ پایتخت ۶ درحالی پخش شد که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، عوامل سازنده تصمیم گرفتند تولید قسمت‌های پایانی سریال را به زمان موکول کنند. همین موضوع باعث کنجکاوی‌های زیادی شد که بالاخره چه زمانی قرار است قسمت‌های پایانی این مجموعه که سازندگان قول پخش آن را دادند ضبط شود؟ در همین کشمکش‌ها بود که با پخش آخرین قسمت در نوروز ۹۹ و به بهانه یک سکانس موتور سواری توسط زوج تازه ازدواج کرده درون فیلم و شباهت آن به یکی از سکانس‌های فیلم معروف پیش از انقلاب عصبانیت و خشم مدیران ارشد سازمان صداوسیما رسانه‌ای شود و موضوع حتی به ستون پنجم نفوذی در سازمان کشیده شده و سریال پایتخت را به حاشیه بکشاند. اتفاقی که اگرچه بعد از گذشت یکسال و با دیدار سیروس مقدم و علی‌عسگری رفع شد اما ترکش‌های آن باعث شد که سازندگان پایتخت که قصد ساخت سری هفتم آن را داشتند حواشی دامنه‌داری را تجربه کرده و از ساخت سری هفتم تا اطلاع ثانوی منصرف شوند. 

زمزمه‌های حذف دو شخصیت سارا و نیکا از یکسو و بازگشت علیرضا خمسه به سریال از سوی دیگر در کنار دستمزدهای نجومی که شایعه آن هر روز پررنگ‌تر می‌شد نیز باعث شد سریال پایتخت جزو آثار حاشیه‌ای تلویزیون در سالی که گذشت باشند. در نهایت طبق قولی که سازندگان برای ساخت دو قسمت پایانی فصل شش دادند، گروه فیلمبرداری در بهمن‌ماه راهی شهرهای شمالی کشور شدند و ساخت آن را از سر گرفتند. قرار است این دو قسمت در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند از شبکه سه روی آنتن برود. 

سریال «تعطیلات رویایى» برای نوروز ۹۷

شبکه دو براى ساخت یکی از سریالهای نوروز ۹۷ تلویزیون سراغ علیرضا امینى کارگردان ۴٧ ساله سینما و تلویزیونرفته است. تصویرداری سریال «تعطیلات رویایى» که در ابتدا «افتاده ها» نام داشت از ١١ دى ماه در شهر شیراز با نقش آفرینى محمود عزیزی، محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان و افسر اسدی آغاز شد و کماکان تصویربردارى این مجموعه نمایشى در جزیره کیش ادامه دارد، البته تدوین همزمان این سریال سبب آسودگى خاطر مدیران شبکه دو براى پخش آن در ایام نوروز شده است.

باید دید سریال جدید امینى قادر به رقابت با دیگر سریالهای نوروز ۹۷ خواهد بود یا قافیه را به آنها واگذار مىکند.

«تعطیلات رویایى» روایتگر داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم است که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچکتر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگتر در صدد جبران است و می خواهد امسال خانواده رستم را به هزینه خود به کیش ببرد غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی می شود.

محمدرضا شریفی نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

سریال «تعطیلات رویایی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما مقابل دوربین رفته و در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای در حال تولید است.

سریال شب عید برای نوروز ۹۷

سریالهای نوروز

سعید آقاخانی که چند سالی در تلویزیون کمتر دیده میشد، نوروز ۹۷ را با «شب عید» به تلویزیون باز خواهد گشت، سریالی که همانطور که از نامش پیداست مخصوص نوروز ساخته شده است.

این سریال در ایام نوروز ۹۷ از شبکه «آی فیلم» پخش می‌شود.

تولید و مراحل ساخت این مجموعه تلویزیونی در سکوت خبری انجام شد و در حال حاضر مراحل فنی و تدوین آن هم به پایان رسیده است.

حمید لولایی، مرجانه گلچین، نعیمه نظام‌دوست، حسین محب‌اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، سروش جمشیدی و علی هاشمی از جمله بازیگرانی هستند که در کنار سعید آقاخانی کارگردان و جواد فرحانی تهیه کننده به ایفای نقشه پرداخته‌اند.

با توجه به پیشینه خوبی که از سعید آقاخانی در ساختار سریال‌سازی برای تلویزیون سراغ داریم به نظر می رسد این سریال هم می‌تواند مانند دیگر آثار آن به خوبی در بین مخاطبان جای باز کند. با این حال باید منتظر ماند و پاسخ قطعی آن را با تماشای این مجموعه تلویزیونی دریافت کند.
بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد محمدی:

    پایتخت یک سریال کامل و بدون کپی است مثل فیلمنامه اش که فقط از ذهن خود نویسنده است وهیچ گونه کپی برداری نشده است.

  2. ali:

    آقا این دیوار به دیوار را بیخیال شین بخدا، همون اولی برای هزار پشتتون بسه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.