سریر: مشکلات تعاونی مسکن خانه موسیقی بررسی می‌شود/ جمشیدی: پیشنهاداتم هیچ‌وقت اجرایی نشد

۱۸خردادماه،

عضو هیات‌مدیره خانه موسیقی از برگزاری جلسه ای در خصوص مشکلات تعاونی مسکن خانه موسیقی خبر داد. از سوی دیگر، یک عضو مستعفی این تعاونی هم بر ایجاد همدلی میان اعضا تاکید کرد.

محمد سریر، عضو هیات مدیره خانه موسیقی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: قرار است فردا صبح ساعت ۱۰ جلسه ای در خصوص مشکلات تعاونی مسکن خانه موسیقی برگزار شود که من هم در این جلسه حضور خواهم داشت.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: متاسفانه هنوز نمی توانم در رابطه با این موضوع اظهار نظر کنم اما بعد از جلسه ای که قرار است فردا برگزار شود نظرات خود را اعلام می کنم.

محمد سریر همچنین گفت: امیدوارم مشکلات پیش آمده فقط یک سوءتفاهم باشد و با گفت و گو بین اعضا و هیئت مدیره برطرف شود، همچنین دو طرف باید نظرات خود را ارائه دهند.

از سوی دیگر فاضل جمشیدی، عضو مستعفی هیئت مدیره تعاونی مسکن خانه موسیقی در این باره گفت: چندی پیش من در این پروژه متوجه یک بحران بزرگ شدم که این بحران بین اعضا و هیئت مدیره به وجود آمده بود، همچنین چندین بار تلاش کردم که این بحران را حل کنم اما متاسفانه به نتیجه نرسیدم و یک ماه قبل استعفا دادم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چندین مرتبه جلسه هایی را با اعضا و معترضین و همچنین دو تن از خبرنگاران که شریک ما در پروژه چکاوک بودند برگزار کردیم اما متاسفانه باز هم به نتیجه نرسیدیم.

جمشیدی در ادامه تاکید کرد: من در این جلسات پیشنهاداتی ارائه دادم اما هیچ وقت اجرایی نشد، همچنین من عنوان کردم بهتر است با انجمن روزنامه نگاران که شریک و پیمان کار ما می باشند در رابطه با بخش هزینه ها بپرسیم و از آنها بخواهیم از سودشان کم کنند و این خانه ها را زودتر تحویل دهند.

این خواننده در ادامه بیان کرد: به نظر من این مشکلات پیش آمده تنها با مذاکره مستقیم برطرف می گردد و با اینکه استعفا داده ام اما اگر کار را به من واگذار کنند تلاش خود را می کنم تا این مشکل را از بین ببرم.

عضو مستعفی هیئت مدیره تعاونی مسکن خانه موسیقی در ادامه گفت: به نظر من اگر کار به نیروهای قضایی برسد به ضرر ما تمام می گردد و انجمن روزنامه نگاران سود می برد. در نتیجه باید با عقل و منطق این مشکل را برطرف سازیم.

جمشیدی در پایان گفت: تاکید می کنم باید به حرف های دو طرف یعنی هیئت مدیره و اعضا پرداخته شود و همه به راحتی سند و مدارک خود را ارائه دهند.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.