سری جدید رایانه های All-in-One سامسونگ

شرکت سامسونگ به تازگی ۳ مدل جدید از رایانه های All-in-One خود را از سری ۵ و ۷ معرفی کرد که بر اساس ویندوز ۸ کار میکنند. رایانه های سری ۷ شامل اندازه های ۲۳ و ۲۷ اینچ میباشند و سری ۵ نیز با اندازه ۲۱ اینچی عرضه میشود. تمامی سه مدل جدید از صفحه نمایش لمسی مولتی تاچ ده نقطه ای بهره میگیرند و از تمامی حرکت های مربوط به ویندوز ۸ پشتیبانی میکند. رزولوشن تصویر آنها نیز ۱۰۸۰*۱۹۲۰ میباشد.

رایانه ۲۷ اینچی به همراه پردازشگر نسل سوم inter Core i7 به بازار می آید که در کنار آن ۸ گیگابایت حافظه رم ، کارت گرافیک  AMD Radeon HD 7850M و ۱ ترابایت حافظه داخلی قرار دارد. قیمت آن نیز ۱٫۶۹۹ دلار میباشد. مدل ۲۳ اینچی نیز دارای پردازشگر Core i5 میباشد که مدار مجتمع گرافکی اینتل نیز در کنارش وجود دارد. ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی های آن هستند. قیمت آن نیز ۱٫۰۹۹ دلار است.

آمار در آخر رایانه ۲۱ اینچی از سری ۵ قرار دارد که پردازشگر آن Core i3 است و مدار مجتمع گرافیکی اینتل در آن قرار دارد. هم چنین دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی میباشد و قیمت آن ۷۴۹ دلار مشخص شده است. تمامی دستگاه های ذکر شده از پورت USB 3.0 ، بلوتوث نسخه ۴٫۰ ، Wi-Fi ، دوربین ۱٫۳ مگاپیکسل و کیبورد و موس بی سیم بهره میگیرند. بر روی آنها نیز ویندوز ۸ نسخه ۶۴ بیتی نصب است. تاریخ عرضه این محصولات هم زمان با معرفی رسمی ویندوز ۸ مشخص شده است.

منبع

مطالب پیشنهادی

  • گزارش تصویری از هفدهمین نمایشگاه الکامپ
  • راهنمایی برای استفاده حرفه ای از سرویس گوگل پلاس
  • معرفی ۵ تا از برترین لپ‌تاپ‌های جهان در ماه آگوست ۲۰۱۱
  • سرقت اطلاعات
  • پردازنده های چهار هسته ای روی گوشی های همراه، کابردی یا تبلیغاتی ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.