سر دسته دزد ها در دو و میدانی کیست؟!

۲۷فروردین۱۳،

پیشکسوت و مربی دوومیدانی گفت: بازرس فدراسیون تمام افتخاراتم را زیر پا گذاشته و اتهام تقلبی بودن مدارک را می‌زند.

پیشکسوت و مربی دوومیدانی گفت: بازرس فدراسیون تمام افتخاراتم را زیر پا گذاشته و اتهام تقلبی بودن مدارک را می‌زند.

روح الله گلستانی در مورد گلایه و ناراحتی‌اش از برخورد بازرس فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: نمی‌دانم باید در مورد اظهارات او چه بگویم. به شخصیت چندین ساله‌ام در دوومیدانی توهین شده است و واقعاً حسرت روزهایی را می‌خورم که برای ایران افتخار آفرینی می‌کردم و نمی‌دانستم که این طور با من برخورد خواهند کرد. بازرس فدراسیون آمده و به من می‌گوید که مدارک مربیگری شما تقلبی است و سر دسته دزدها میباشید!

وی ادامه داد: با آن همه افتخاراتی که کسب کرده‌ام چه چیزی از دوومیدانی دریافت کرده‌ام که بخواهم سر دسته دزدها باشم؟ نمی دانم چرا اشخاصی را به عنوان بازرس در فدراسیون قرار می‌دهند که گلستانی را با چندین سال سابقه قهرمانی و قهرمان پروری نمی‌شناسد؟

پیشکسوت و مربی دوومیدانی ایران ادامه داد: خروجی‌های هر شخص ارزش دارد. من با شخص داوری رابطه خوبی ندارم، اما آنها بارها از من خواسته اند که با آنها همکاری کنم و نپذیرفتم. حالا چطور می‌شود که مدارک من از سوی یک بازرس، قلابی تلقی می‌شود. اگر مرا نمی‌شناسند از احد برنجی سوال کنند. از ۱۰ قهرمان دیگر سوال کنند. من از مسئولان وزارت ورزش می‌خواهم که درست عمل کنند و ببینند چه کسانی را به عنوان بازرس قرار می‌دهند. ما در ورزش از کسی طلبکار نیستیم، بلکه بدهکار هستیم. حداقل اگر بدهی خود را نمی دهند، توهین نکنند. اینها آسیب‌های جامعه ورزش است. مگر من مطب زده‌ام که بخواهند مدرک را نگاه کنند؟ با اینکه مطب ندارم اما دوومیدانی را جراحی کرده‌ام.

وی ادامه داد: من خودم به خوبی می دانم که بازرس فدراسیون چه کارهایی را خودش انجام داده است، اما نمی‌خواهم ترور شخصیت کنم. سجادی، معاون وزیر خودش شاهد است که در قبل بارها تیم دوومیدانی تهران را با هزینه شخصی خودم به مسابقات اعزام کرده‌ام و حالا این طور مزدش را می‌دهند. حالا متوجه می‌شوم که اشتباه کردم به دوومیدانی‌ آمدم و نمی دانستم مزد زحماتم این می‌شود که یک شخص مدارک مرا قلابی محسوب کند. مگر می‌خواهند مرا استخدام کنند که مدارک مربیگری‌ام را تقلبی حساب می‌کنند؟

گلستانی عنوان کرد: از چندین کشور حوزه خلیج فارس پیشنهاد همکاری داشتم و بسیاری از قهرمانان و مربیان از شاگردان من بوده‌اند و نمی‌دانم باید با این اتهامات چه کار کنم. 

خبرگزاری فارس

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.